رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف خبر داد: فعالیت 15رشته ورزشی درقالب برنامه‌های اوقات فراغت

خوسف (پانا) ـ رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف در این نشست با اعلام اینکه 15 رشته ورزشی در قالب برنامه‌های اوقات فراغت ، المپیاد استعدادهای برتر، برگزاری مسابقات و ... در تابستان 98 فعال خواهد شد گفت: این رشته‌ها با همکاری هیئت‌های ورزشی و با حضور مربیان شهرستانی و استانی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف خبر داد: فعالیت 15رشته ورزشی درقالب برنامه‌های اوقات فراغت

فاطمه چهکندی‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف از نگاه ویژه روستاهای سیوجان ، تقاب ، معصوم آباد، نصرآباد ، خور ، معدن قلعه زری و ماژان به ورزش تشکر کردوافزود: به دلیل استقبال نوجوانان و جوانان از رشته های مختلف ورزشی در طول سال ، دوره های آموزشی رایگان با حضور مربیان در تابستان نیز برگزار خواهد شد.


امیر آسمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوسف هم از آماده شدن زمین چمن مصنوعی و سالن تخصصی تیراندازی برای استفاده همه مردم و بخصوص دانش آموزان در دبیرستان علامه امینی و مرکز اختلالات یادگیری شهر خوسف خبر داد و گفت: دو کانون فرهنگی تربیتی و مرکز دارالقرآن الکریم هدایت در شهر خوسف و در روستاهای با جمعیت دانش آموزی بالا نیز پایگاههای اوقات فراغت فعال و دانش آموزان را در کلاس های مورد علاقه قرآنی ، فرهنگی هنری ، ورزشی ، علمی و آموزشی جذب خواهد کرد.


در ادامه مدیران میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، فنی و حرفه ای ، بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بسیج ، تبلیغات اسلامی و امور کتابخانه ها هر کدام آمادگی خود را برای برگزاری کلاس ها ، دوره های آموزشی ، اردوها و مسابقات مختلف در راستای مهارت آموزی ، رونق تولید و اشتغال ویژه افراد تحت پوشش یا گروههای سنی مختلف به صورت رایگان اعلام کردند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خوسف هم با تاکید بر پرهیز از موازی کاری دستگاهها در برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی برای نوجوان و جوانان گفت: اداره ورزش و جوانان خوسف با حضور دستگاههایی که در تابستان کلاس ها و دوره های آموزشی برگزار می کنند ، کمیته تخصصی ساماندهی تشکیل دهد و همه برنامه های شهرستان یک کاسه و یکپارچه شده و هر اداره ای یک قسمت کار را به عهده بگیرد و به صورت یکجا به علاقمندان اطلاع رسانی شود تا دچار سردرگمی نشوند.


مسعود قلی زاده از مدیران دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خواست به سمت نوآوری قدم بردارید و به دنبال کلاس ها و دوره های جدید و مورد علاقه جوانان و بخصوص بحث تولید باشید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار