معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی: اخذ هرگونه مبلغ در مورد هدایت تحصیلی وجه قانونی ندارد

فعالیت ۴۹ باب مدرسه آموزش از راه دور در استان آذربایجان شرقی

تبریز ( پانا ) - معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی تاکید کرد: اخذ هرگونه وجه در مورد هدایت تحصیلی و کمیسیون خاص فاقد وجاهت قانونی می باشد.

کد مطلب: ۹۱۴۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آذربایجان شرقی: اخذ هرگونه مبلغ در مورد هدایت تحصیلی وجه قانونی ندارد

جلسه مشترک شورای هماهنگی مؤسسان مدارس آموزش از راه دور با معاون آموزش متوسطه استان با حضور اعضای شورای هماهنگی مؤسسان مدارس آموزش از راه دور و رؤسای ادارات متوسطه نظری، کاردانش و غیردولتی در محل اتاق معاون آموزش متوسطه استان برگزار شد.

عاشور اکرمی با بررسی مسائل مربوط به مدارس آموزش از راه دور خواستار تقریب نگرش های آموزشی در اینگونه از مدارس شد و پیشنهاد نمود: اهم مسائل که مربوط به شورای عالی آموزش و پرورش می باشد به صورت مکتوب از طرف شورای هماهنگی مؤسسان جهت ارائه به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه شود.

معاون آموزش متوسطه استان آذربایجان شرقی افزود: در آستانه امتحانات جلسه هماهنگی مسئولین آموزشی و امتحانات در مورد مسائلی همچون آزمون جامع، هدایت تحصیلی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

وی اظهار داشت: اخذ هرگونه وجه در مورد هدایت تحصیلی و کمیسیون خاص فاقد وجاهت قانونی می باشد.

لازم به ذکر است مدارس آموزش از راه دور استان به تعداد 49 باب در 22 ناحیه/منطقه در حال فعالیت می باشند که در نیمسال اول سالتحصیلی 98-97 با جذب بیش از 6000 دانش آموز بزرگسال و بازمانده از تحصیل با شعار آموزش آسان، همیشه، همه جا و با هدف گسترش آموزش های الکترونیکی و مجازی درسطح استان فعالیت می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار