تجلیل مدیر کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش استان سمنان از مقام معلم

سمنان (پانا) - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان به اتفاق مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از مقام معلم در دبیرستان نمونه دولتی پسرانه محمد رسول الله(ص) سمنان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش استان سمنان از مقام معلم

در این بازدید سرزده مدیران کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی استان سمنان با حضور در کلاس های درس از مقام معلمان تجلیل کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در این مراسم، با تجلیل از خدمات ارزنده معلمان، شغل معلمی را افتخار بزرگی دانست و گفت: به نمایندگی از تمامی کارکنان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان برای قدردانی از مقام معلمان در این مدرسه حضور یافته ام.

مهدی جمال با تأکید بر اینکه معلمان دارای مقام شامخ و ارزشمندی در جامعه هستند، افزود: چنانچه آموزش ها از سطح مدارس اصولی باشد، آینده کشور تضمین خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این بازدید، با تجلیل از مقام معلمان گفت: معلم تمام وجود و زندگی خود را صرف آموزش و تعلیم می­کند.

محمد دستورانی با قدردانی از پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان برای تجلیل از مقام معلمان، افزود: بنده نیز برای دست بوسی تک تک معلمان حضور دارم و قدردان زحمات تمامی معلمان استان هستم.

گفتنی است مهدی جمال یک معلم و از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان سمنان بوده که اخیراً به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان منصوب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار