امام جمعه موقت سمنان:

معلمان پایه‌ریزان تمدن نوین و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند

سمنان (پانا) - امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه معلمان سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند، گفت: امروز باید معلمان ما در راستای تربیت نسلی متدین و خداجو اهتمام داشته باشند.

کد مطلب: ۹۱۴۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
معلمان پایه‌ریزان تمدن نوین و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس، با بیان اینکه معلمان سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند، ابراز کرد: فرهنگیان باید برای تقویت و پرورش روحیه انقلابی دانش‌آموزان بکوشند.

وی خطاب به معلمان استان سمنان و با بیان اینکه خداوند از کسانی که روحیه انقلابی را تضعیف کنند، نمی‌گذرد، افزود: معلمان نباید القاکننده روحیه یأس باشند و این امر خطیر در زمره رسالت‌ها و وظایف معلمان محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب معلمان را پرورش‌دهندگان سرمایه‌های ملت و پایه‌ریزان تمدن نوین و جهادگران میدان کارزار دانستند و این نشان دهنده اهمیت این قشر است، تأکید کرد: معلم جایگاه ویژه‌ای دارد و امروز ما باید قدردان این جایگاه باشیم.

عبدوس ضمن بیان اینکه امروز با توجه به توطئه دشمنان ضرورت تقویت و پرورش روحیه انقلابی دانش‌آموزان بیش از گذشته احساس می‌شود، گفت: معلمان با روحیه انقلابی باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که در واقع شغل و کار اصلی آنان تربیت جوانان آینده ایران اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار