مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

هدف آموزش علم و دانش، ساختن و تعالی انسان ها است

سمنان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از تلاش معلمان و مربیان گفت: آموزش و توسعه علم را برای ساختن و قرار دادن انسان ها در مسیر رشد و تعالی دانست و از تلاش معلمان تجلیل کرد.

کد مطلب: ۹۱۳۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش علم و دانش، ساختن و تعالی انسان ها است

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در هفته گرامیداشت مقام معلم در جمع مسؤولان و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای ترنج سمنان تأکید کرد: علم چراغ و نور است و رسالت معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت ساختن است و اگر این آموزش ها به غیر از این باشد کارایی نخواهد داشت.

وی با اشاره به تحسین خداوند از خلق انسان تصریح کرد: خداوند باریتعالی بعد از خلق همه عالم انسان را خلق کرد و از این خلقت، تحسین کرد و این نشان دهنده جایگاه انسان و اهمیت آن در نظام خلقت است و به همین دلیل به انسان اشرف خلقت می گویند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: به همین دلیل نیز انسان ها باید در مسیر تعالی و تکامل حرکت نمایند و معلمان و استادان برای تربیت و آموزش این انسان ها نقش خطیر و با ارزشی دارند و باید از تلاش و همت آنان تجلیل کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان و جامعه فرهنگیان استان سمنان گفت: هنر، طبیعت و زن سه عنصری است که برای آرامش انسان خداوند خلق کرده است.

محمد دستورانی با آرزوی سلامت و موفقیت برای معلمان و مربیان، روز و هفته معلم را به فعالان هنرستان هنرهای زیبا ترنج سمنان تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم که جمعی از مسؤولان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش استان سمنان حضور داشتند از معلمان و مربیان این هنرستان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار