آئین تجلیل از اساتید و نو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

اردبیل (پانا) - آئین تجلیل از اساتید و نو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با حضور مقامات استانی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از اساتید و نو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل

دراین مراسم مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اظهارکرد: عملکرد دانشگاه فرهنگیان قابل قبول است و این دانشگاه نقش اساسی در کمک به آموزش و پرورش و تربیت نیروهای نخبه و کاردان دارد.

احمد ناصری افزود: آموزش و پرروش تعامل خوبی با دانشگاه فرهنگیان دارد و با توجه به این که شاهد خروج تعدادی از فرهنگیان هستیم ازمعلمان تربیت یافته این دانشگاه در مدارس استفاده می شود.

او ضمن تبریک هفته معلم گفت: ما قدردان معلمان و پیگیر مطالبات آنان هستیم تا مشکلاتی از این بابت نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیزدر این مراسم از اختصاص زمین برای توسعه دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: فضای مناسبی برای این مهم تخصیص یافته است تا توسعه و رشد نخبگان فرهنگیان را شاهد باشیم.

بهروزندایی افزود: این فضا برای تربیت نیروهای نخبه و کاردان نقش مهمی دارد و این مهم در تحویل نخبگان در جامعه نقش مهمی ایفا دارد.

او با بیان اینکه به دانشگاه فرهنگیان باید توجه ویژه ای شود، گفت: ریشه تربیت و تعلیم از این دانشگاه شروع می شود و مسئولان استان برای این دانشگاه اهمیت ویژه ای قائل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمدن پیشرفته ایران حاصل علم بوده و ما بر اساس تعالیم دینی علم را مایه خیر دنیا و آخرت می دانیم و امروز به مرحله ای رسیدیم که از رشد علمی خوبی برخوردار هستیم و همه اینها در وهله اول مدیون زحمات معلمان است.

خاطره گویی نومعلمان از اولین روزهای معلمی، اجرای سرود توسط دانش آموزان استثنایی، اجرای تواشیح، پخش نماهنگ و تجلیل از اساتید و نومعلمان ازز برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار