مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

امسال 424 دانشجو معلم از استان اردبیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران جذب می شوند

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال 424 دانشجو معلم از استان اردبیل در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران جذب می شو ند که مرحله مصاحبه آن از اول شهریورماه آغاز شده است.

کد مطلب: ۲۵۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، صابر سپهری در جریان بازدید از مرحله مصاحبه جذب دانشجو معلم در پردیس علامه طباطبایی اردبیل، اظهار داشت: در راستای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران در سال 1393 تعداد 71 نفر خواهر و 353 نفر برادر به عنوان سهم استان اردبیل مورد پذیرش قرار می گیرند.
وی تصریح کرد: به دنبال اعلام نتیجه چند برابر ظرفیت رشته های خاص از جمله دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور، پردیس علامه طباطبایی اردبیل به عنوان مرکز مجری مصاحبه از 251 نفر پذیرفته شدگان برادر و پردیس بنت الهدی صدر اردبیل نیز به عنوان مرکز مجری مصاحبه از 149 پذیرفته شدگان خواهر انتخاب شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اعلام این که مابقی سهم استان اردبیل در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش خواهند شد، افزود: براساس اطلاعیه های درج شده در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان و پردیس علامه طباطبایی، همچنین از طریق پیامک و حتی تماس تلفنی با یکایک پذیرفته شدگان زمان دقیق مراجعه(تاریخ، روز و ترتیب) برای برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز نیز برای پذیرش به پذیرفته شدگان و خانواده های آنان اطلاع رسانی شده است .
سپهری در پایان سخنان خود، داشتن حداکثر سن 22سال تمام در بدو ورود(متولدین سال1/7/71 به بعد) و داشتن حداقل معدل کل 15 در دیپلم(معدل کل دوره سه سال متوسطه) و بومی استان بودن را از شرایط لازم برای پذیرش و انجام مصاحبه عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار