مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

نشاط و شادابی در مدارس تنها در چهارچوب قانون و شرع پذیرفتنی است

زنجان(پانا)-ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نشاط و شادابی در مدارس تنها در چهارچوب قانون و شرع پذیرفتنی است.

کد مطلب: ۹۱۳۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نشاط و شادابی در مدارس تنها در چهارچوب قانون و شرع پذیرفتنی است

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت:نشاط و شادابی در مدارس تنها در چهارچوب قانون پذیرفتنی است و بنابر مفاد سند تحول بنیادین دانش آموزان باید در پایان دوره تحصیل به نسبتی از حیات طیبه دست یابند که بتوانند در برپایی جامعه نمونه اخلاقی و اسلامی سهیم باشند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ نشاط، تحرک و پویایی در مدارس گفت: دانش آموزان امروز می توانند با مطالعه و تحقیق و اصول آموزشی نوین، به بهترین الگوهای دینی و اخلاقی در تمدن عظیم اسلامی دست یابند و آنان را به عنوان الگوی ایده آل خود برگزینند.

رفیعی مفاد سند تحول بنیادین را بسیار مترقی و همه جانبه ارزیابی کرد و اظهار داشت: سند تحول بنیادین، قانون اساسی ما در تعلیم و تربیت و در برگیرنده تمامی نیازهای اجتماعی، فرهنگی و جسمی دانش آموزان است و در این زمینه اقدامات موثر و پر دامنه ای در آموزش و پرورش در حال اجرا است که آینده سازان جامعه از این اقدامات بهره مند خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرگونه انحراف و سوء استفاده ای از فضای معصومانه مدارس و دانش آموزان ولو به بهانه جشن و نشاط غیر قابل قبول است و تاکید تمامی مسئولین آموزش و پرورش بر حرکت در چهارچوب سند تحول و موازین شرعی و اسلامی در مدارس می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار