مدیرآموزش وپرورش شهرستان فاریاب:

ایجاد شادابی و نشاط در مدارس کیفیت آموزش را ارتقا می‌دهد

کرمان(پانا) - مدیر آموزش ‌و پرورش فاریاب در مراسم افتتاحیه المپیاد درون مدرسه‌ای که در شبانه روزی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد گفت: توجه به شادابی، تحرک و پویایی دانش آموزان اساس کار برنامه ورزشی در مدرسه است.

کد مطلب: ۸۶۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شادابی و نشاط در مدارس کیفیت آموزش را ارتقا می‌دهد

اسماعیل پهلوانی پور باحضور در افتتاحیه المپیاد درون مدرسه‌ای خاطرنشان ساخت: همه توان آموزش‌وپرورش برای تربیت شهروند شایسته و قانونمند است.

وی آموزش دروس، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و توجه به استعداد ورزشی دانش آموزان را از جمله برنامه‌های کلیدی مدرسه‌ها عنوان کرد و افزود: یک مدرسه موفق باید همه ابعاد تربیتی را در نظر بگیرد و مطابق نیاز دانش آموزان و علاقه‌مندی آنان حرکت کند.وی با اعلام اینکه زیرساخت لازم در اکثر مدارس برای فعالیت ورزشی مطلوب فراهم نیست بیان داشت: طی قراردادی با اداره تربیت‌بدنی شهرستان امکانات ورزشی و سالن‌های مناسب در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گفته‌ی پهلوانی پورامسال رویکرد توجه به ورزش‌های بومی برجسته‌تر از سال گذشته دنبال می‌شود و برای معلمان ورزش کارگاه‌های تخصصی ضمن خدمت و توجیهی اجرا می‌گردد.

مدیر آموزش وپرورش فاریاب هدف از برگزاری المپیاد درون مدرسه ای در رشته های مختلف کشف استعداد ها و ایجاد فضای مناسب جهت رشد دانش آموزان مستعد در رشته های مختلف دانست.

وی افزود دانش آموزان شرکت کننده در المپیاد می توانند بر اساس توانایی هایشان به مرحله منطقه ای ، شهرستانی ، استانی ودر نهایت کشوری راه پیدا کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار