دیدار نوروزی کارکنان واحد پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با رئیس منطقه

شهرری(پانا) - معاون پرورشی به همراه کارشناسان بخش پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور در دفتر ریاست اداره با وی دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۰۵۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی کارکنان واحد پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با رئیس منطقه

بهروز نصیری رئیس اداره با تبریک سال نو به همکاران ابراز امیدواری کرد که سال جدید منشا خیر و برکات برای همه و به‌خصوص همکاران در آموزش و پرورش باشد.

او در ادامه گفت: نو شدن سال بهتر است با تصمیمات جدیدی نیز همراه باشدو از تجربه‌های سال‌های قبل برای بهره‌وری در سال جدیدنیز استفاده کنیم.

نصیری با اشاره به سیل ویران‌گر نوروز امسال و طغیان رودخانه‌ها در اکثر نقاط کشور ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان این حادثه گفت: تجاوز به حریم رودخانه‌ها از عمده‌ترین دلایل سیل در کشور است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه پیشگیری و اجرای برنامه‌های آموزشی به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی از همان کودکی و نوجوانی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: آموزش‌ها باعث می‌شود که کودک یا نوجوان در مواجهه با بلایا اقدام درست را انجام دهد نه اینکه به آغوش خطر و بروز اتفاقات ناگوار برود و اینجاست که نقش ویژه ارگان‌های تربیتی در کاهش صدمات ناشی از حوادث مشخص می‌شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار