مدیرآموزشگاه دخترانه حجاب شهرری: یکی از اهداف سند تحول بنیادین داشتن حیات طیبه است

شهرری(پانا) - مدیرآموزشگاه دخترانه حجاب آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تعامل و همکاری دانش‌آموزان در اردوی مطالعاتی نوروزی را تمرین برای حضور در جامعه دانست.

کد مطلب: ۹۰۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزشگاه دخترانه حجاب شهرری: یکی از اهداف سند تحول بنیادین داشتن حیات طیبه است

مهناز خدا بخش مدیر واحد آموزشی حجاب در این رابطه اظهارکرد: اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان شرکت کننده درکنکورسال 98 با حضور دانش‌آموزان در حال برگزاری است.

او در ادامه با اشاره به دانش‌آموز محور بودن اردوهای مطالعاتی افزود: مشاور و کادر مدرسه دانش‌آموزان را راهنمایی می کنند اما هدف گذاری به عهده دانش‌آموز است که تعیین درست اهداف سبب ترغیب وی در داشتن مطالعه با کیفیت تر خواهد بود.

خدابخش ضمن تاکید بر هدف اصلی اردوی مطالعاتی که مطالعه با کیفیت و استفاده مطلوب از زمان گفت: مطالعه گروهی علاوه بر فوایدی که در آموزش دارد سبب افزایش مهارت های جمعی نیز می شود و در کنار اردوی مطالعاتی به اهداف بزرگ تری نیز دست خواهند یافت.

مدیر دبیرستان دخترانه حجاب خاطر نشان کرد: انتخاب درست سبب کسب سعادت دنیوی و اخروی است پس انتخاب دانشگاه غنی معنوی و علمی در تمامی مراحل زندگی تاثیر گذار است.

او با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین گفت: امید است که دانش‌آموزان با تلاش و همت خود نتیجه مطلوب را ببیند و فرد موثری در جامعه باشند و در زندگی اجتماعی به عنوان یک شهروند خوب حضور داشته باشند و به حیات طیبه برسند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار