برگزاری شورای پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- با حضور رئیس و معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری شورای پرورشی منطقه تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  شورای پرورشی  آموزش و پرورش ناحیه یک ری

در این جلسه که با شرکت کارشناسان بخش‌های مختلف اداره برگزار شد، ابتدا رحمت‌اله قاسمی‌پور با تشریح خلاصهای از فعالیت‌های سال تحصیلی جاری، به بیان دستاوردهای این حوزه پرداخت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ارتقای فعالیت‌های مشاوره تربیتی و تحصیلی، برنامه‌ریزی برای مراقبت ویژه بهداشتی و اهمیت‌بخشی به سلامت دانش‌آموزان، همچنین کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی هنری و اردویی را از اهداف این جلسه عنوان کرد.

در ادامه بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری با تقدیر از کلیه دست‌اندرکاران حوزه پرورشی گفت: این حوزه یکی از دو رکن اساسی نظام آموزش و پرورش میباشد و لازم است برای داشتن جامعه‌ای سالم در تعلیم و به خصوص تربیت کودکان کشور برنامه‌ریزی دقیق و تلاش حداکثری داشته باشیم.

او با تاکید بر این مطلب که در سنین کودکی و نوجوانی اگر اهتمام لازم در امر تربیت و پرورش شخصیتی بچه‌ها صورت نگیرد، ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی به‌وجود می‌آید، خاطر نشان کرد: گفتمان‌های دینی، اقامه نماز جماعت و ارتقاء مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری برای فراهم نمودن زمینه بروز استعدادهای دانش آموزان از مهمترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار