مدیر کل آموزش و پرورش استان در دیدار با فرهنگیان بسیجی:

من افتخار می کنم که یک بسیجی و سرباز نظام هستم

زنجان(پانا)-ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار با فرهنگیان بسیجی گفت: من افتخار می کنم که یک بسیجی و سرباز نظام هستم.

کد مطلب: ۹۰۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
من افتخار می کنم که یک بسیجی و سرباز نظام هستم

ابراهیم رفیعی در این جلسه که با حضور نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی و سایر مدعوین در سالن غدیر برگزار شد گفت: سه مورد مهم را در آموزش و پرورش استان مد نظر خواهیم داشت: سرباز ولایت، حامی دولت و نوکر مردم هستیم.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری و اراده نظام است و نقشه راه ما نیز خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه ابراز داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نیز که مقام معظم رهبری در 22 بهمن ماه سال گذشته مطرح نمودند را با تمام قوا سر لوحه کارهایمان قرار خواهیم داد.

رفیعی با اشاره به ارزش بسیج و بسیجی اظهار داشت: بسیج باید آغوش باز نظام باشد و هر کس که علاقه به میهن، انقلاب، رهبری و خانواده های شهدا و موفقیت نظام داشته باشد بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه من افتخار می کنم که یک بسیجی و سرباز نظام هستم اضافه نمود: دلسوزترین افراد نسبت به نظام بسیجی ها هستند و ما به عنوان بسیجی تمام تلاشمان را می کنیم که تک تک فرهنگیان و اقشار مردم در قطار و مسیر انقلاب باشند و در راستای ترقی نظام فعالیت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان تاکید کرد: با تمام قوا و در حد وسع از بسیج فرهنگیان حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار