همزمان با فرا رسیدن هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه ؛

دیدار فرهنگیان بسیجی و تعدادی از پاسداران با امام جمعه نیشابور

خبرگزاری پانا: همزمان با اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج نیشابور و تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) و تعدادی از معلمین بسیجی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نیشابور با وی دیدار كردند.

کد مطلب: ۷۸۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد كاظم رجایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: حضور این جمع به خاطر تجدید پیمان با امام و شهدای گرانقدر در حضور امام جمعه می باشد.

امام جمعه شهرستان نیشابور تقارن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به فال نیك گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل مقری بسیج را جزء بركات نظام دانست و افزود: كلمه بسیج دارای قداست می باشد كه هر شنونده ای با شنیدن این كلمه ایثارگری ها و معنویات رزمندگان در ذهنش تداعی می شود.

وی حفظ این ذهنیت را یك وظیفه برای نیروهای نظامی دانست و ادامه داد: مسائل عقیدتی یك ركن اساسی در سپاه و بسیج می باشد كه نباید قداست و معنویت آن در پیچ و خم روزمرگی رنگ پس بدهد.

امام جمعه نیشابور فضای امنیت جامعه را مرهومون ایثارگریهای بسیجیان دانست و خواستار توسعه میدان های علمی در سایه این امنیت شد.

مقری در ادامه به سالروز شهادت شهید مطهری پرداخت و گفت: ترور شهید مطهری ترور یك شخص نبود، ترور یك جبهه و یك میدان بزرگ بود.

امام جمعه نیشابور، شهید مطهری را زمان شناس نام برد و گفت: شهید مطهری برای مقابله با جریان فكری كمونیست تلاش فراوان و زحماتی زیادی كشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار