دیدار جمعی از فرهنگیان بسیجی با امام جمعه تویسرکان

جمعی از فرهنگیان بسیجی تویسرکان با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

کد مطلب: ۴۲۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، در این دیدار امام جمعه تویسرکان با اشاره به این که بر اساس آیات قرآن کریم جبهه حق در صورت ایستادگی همواره در مقابل دشمنان خود پیروز خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به وعده های تخلف ناپذیر الهی، ترس از هیمنه پوشالی و ظاهری آمریکا و متحدانش بی معنی است.
حجت الاسلام مرتضی موحدی در آیین دیدار با بسیجیان شهرستان تویسرکان افزود: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که اگر مومنین در مقابل جبهه باطل از خود ایستادگی و مقاومت نشان دهند هرگز دچار شکست نمی شوند.
وی بر ضرورت تقویت تقوای الهی در میان عموم بسیجیان تاکید کرد و متذکر شد: تقوا برای همه مردم یک ضرورت است اما برای بسیجیان و مدافعان انقلاب یک ضرورت دو چندان و مضاعف به شمار می رود.
امام جمعه تویسرکان با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنی های آمریکا و متحدانش اذعان کرد: دشمنان نظام و ملت ایران اعتراف کردند که تحریم های اقتصادی موجب پیشرفت ایران در عرصه های مختلف شد.
حجت الاسلام موحدی تاکید کرد: ایرانی که در اوائل پیروزی انقلاب در برابر توطئه های آمریکا و غرب ایستاد امروز با توکل به خدا و تکیه بر توانمندی های داخلی و فن آوری های نوین علمی مانند انرژی صلح آمیز هسته ای تمام قد در مقابل آمریکا می ایستد.
وی خاطر نشان کرد: در همه عرصه های مدیریتی و اجرایی کشور باید به جوانان مستعد داخلی اعتماد کنیم تا در همه عرصه ها مانند فن آوری صلح آمیز هسته ای، نانو تکنولوژی و رشد حیرت انگیز تولید علم به موفقیت های بزرگ برسیم.
امام جمعه تویسرکان همچنین بر لزوم ایستادگی کارشناسانه و خلاقانه در برابر تهاجم فرهنگی غرب و تقویت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار