مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

اجرای خط جدید شبکه برای تثبیت فشار گاز در کالپوش میامی

سمنان (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، از برخورداری پایداری مطلوب جریان گاز در استان سمنان خبرداد و گفت: خط جدید شبکه برای تثبیت فشار گاز در کالپوش میامی اجرا شد.

کد مطلب: ۹۰۴۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای خط جدید شبکه برای تثبیت فشار گاز در کالپوش میامی

علیرضا شریفی نژاد، با بیان اینکه ابتدای سال جاری با بارش برف در منطقه کالپوش میامی آسیب‌هایی به تأسیسات گازرسانی وارد شد، ابراز داشت: برای پایداری گازرسانی خط جدید شبکه برای تثبیت فشار گاز در روستاهای کالپوش میامی به صورت فوری اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، ضمن بیان اینکه در شرایط برف و کولاک تلاش شد تا از قطع شدن شبکه گاز جلوگیری شود، اضافه کرد: جریان شبکه گاز از پایداری مطلوب برخوردار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه از همان روزهای بارش برف و کولاک کالپوش، مأموران شرکت گاز در منطقه حضور یافتند، اظهارداشت: حفظ پایداری جریان گاز طی روزهای گذشته در منطقه صورت گرفت تا شاهد تثبیت فشار گاز در روستاهای منطقه باشیم.

شریفی نژاد افزود: با عنایت خداوند و همت دلسوزانه مأموران شرکت گاز در ایام بحرانی بارش برف و کولاک در شرق استان سمنان توانستیم شعله گاز را به صورت فروزان نگه‌داشته و از قطع جریان گاز جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار