اسکان ۸۱۶هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس فارس تاکنون

شیراز (پانا) – قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان ۸۱۶ نفر روز مهمان نوروزی تاصبح دوشنبه پنجم فروردین۹۸ در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۸۱۶هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس فارس تاکنون

غلامعلی حق‌شناس در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان فراشبند گفت: طراحی یک اپلیکیشن موبایلی ویژه اسکان فرهنگان در فارس از جمله کارهای انجام شده است که میهمانان عزیز بتوانند از این طریق مدرسه مورد نظر خود را پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش فارس گفت: کار این نرم‌افزار به گونه ای است که آدرس مکانهای اسکان فرهنگیان بر روی آن قرار گرفته و امکانی را فراهم می نماید تا متقاضیان را از مکانی که حضور دارند به مدرسه مورد نظر راهنمایی می کند.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده استقرار خودروهای راهنمای سیار در ورودی شهر است به نحوی که در ابتدای ورودی شیراز تعدادی خودرو راهنما برای راهنمایی میهمانان به سمت نزدیکترین پایگاه پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی حضور دارند و اقدام به راهنمایی میهمانان می نمایند.

او افزود: در نوروز گذشته از مجموع 182500 نفر پذیرش قریب به 81 درصد مربوط به شهر شیراز و 19 درصد مربوط به سایر شهرستانها و مناطق بوده است و تاکنون امسال هم بیشترین حجم میهمانان نوروزی به شهر شیراز اختصاص دارد

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: تاصبح روز دوشنبه پنجم فروردین۹۸ بیش از ۲۷۲ هزار نفر در قالب ۷۵ هزار و پانصد خانواده و در مجموع ۸۱۶ هزار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به اموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار