اسکان بیش از ۲۰۰ هزارنفر روز گردشگر در مدارس فارس درنخستین روز از سال ۹۸

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان ۱۹۷ هزار وچهل و چهار نفر روز مهمان نوروزی تاصبح اول فروردین۹۸ در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از ۲۰۰ هزارنفر روز گردشگر در مدارس فارس درنخستین روز از سال ۹۸

غلامعلی حق شناس در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نواحی ۴گانه شهر شیراز گفت: با توجه به اینکه کلاس‌های درس و مدارس برای بحث اسکان طراحی و پیش‌بینی نشده‌اند، تمام تلاشمان این بوده که شرایط و امکاناتی را برای آرامش میهمانان فراهم کنیم.
قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: برای امسال حدود 15 هزار کلاس درس در استان آماده شده که این تعداد رشدی معادل 12 درصد نسبت به سال گذشته را دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب استان فارس و طولانی تر بودن ایام تعطیلات در نوروز 98 پیش بینی ما این است که امسال بین 12 تا 13 درصد بر مسافرین نوروزی افزوده شود.

حق شناس گفت:تاصبح روز پنجشنبه اول فروردین ۹۸ بیش از ۶۵ هزار و ششصد نفر در قالب ۱۸ هزار و دویست وچهل خانواده و در مجموع ۱۹۷ هزار وچهل و چهار نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار