خدمت رسانی گروه جهادی طلبه -دانشجویی قم در مناطق محروم فارس و اصفهان

قم (پانا) - همزمان با ایام تعطیلات نوروزی، گروه جهادی "سلام" از گروه های جهادی طلبه -دانشجویی استان قم در مناطق محروم استان های فارس و اصفهان به امر خدمت رسانی می پردازند.

کد مطلب: ۹۰۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت رسانی گروه جهادی طلبه -دانشجویی قم در مناطق محروم فارس و اصفهان

حجت الاسلام محمدعلی بهشتی، مسئول این گروه جهادی با اشاره به این که اعضای این گروه جهادی حدود 30 نفر است که ده تن از آنان را خواهران جهادگر تشکیل می دهند، اظهار داشت: بازه ی زمانی فعالیت این گروه جهادی که اعضای آن را طلاب و دانشجویان تشکیل می دهند، در ایام نوروز از 26 اسفندماه سال 97 تا 12 فروردین ماه سال جاری می باشد که به خصوص در روستاهای رامشه، اسفنداران، جوبخله و کومهر واقع در استان های فارس اصفهان به امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی اهتمام دارند.

وی با اشاره به این که عرصه خدمت رسانی این گروه شامل عرصه عمرانی ، فرهنگی و آموزشی است، گفت: به خصوص یکی از فعالیت های ارزشمند گروه جهادی "سلام" ناظر به ارایه آموزش های کاربردی مربوط به اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی برای روستاییان است.

این روحانی جهادگر همچنین افزود: علاوه بر این رویکرد، یکی دیگر از فعالیت های مهم این گروه جهادی به خصوص از ناحیه خواهران جهادگر، معرفی تولیدات محصولات خانگی ویژه بانوان به منظور تقویت بنیه اقتصادی اهالی روستاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار