فارس چهارمین استان پر تردد کشور

شیراز (پانا) - مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: استان فارس با تردد ساعتی ۴۷۶ خودرو در رتبه چهارم قرار دارد.

کد مطلب: ۹۰۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فارس چهارمین استان پر تردد کشور

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در شبانه روز گذشته حدود ۵۹ هزار خودرو وارد استان و حدود ۵۶ هزار خودرو از استان خارج شده است.

وی افزود: در مجموع تردد‌های جاده‌ای کشور، استان فارس پس از تهران، مازندران و البرز در رتبه چهارم قرار دارد.

احمدی ادامه داد: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌ها و شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه پر تردد‌ترین محور ورودی استان جاده شهرضا، آباده و پر تردد‌ترین خروجی محور نورآباد- گچساران است، اظهارداشت: سه جاده پر تردد استان به ترتیب شیراز، مرودشت - مرودشت، شیراز و کمربندی اکبرآباد شیراز است.

احمدی گفت: اوج تردد در ساعت ۱۴ تا ۱۵ و در جاده شیراز- مرودشت صورت پذیرفته و متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۴۷۶ خودرو بوده است.

وی افزود: از دروازه‌های شهر شیراز ۱۲۳ هزار خودرو وارد و ۱۰۰ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی جاده مرودشت، شیراز و پرتردد‌ترین جاده خروجی شیراز، مرودشت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اعلام کرد: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدای طرح نوروزی ۲۳ اسفند تا امروز ۱۲ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۱۵۲ هزار مسافر جابجا شده اند.

احمدی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۶۶ سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع ۲۷۳۶ نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.

وی اظهارداشت: در بخش پیش فروش بلیت ها نوروزی تا امروز ۲۵ هزار و ۸۸۲ بلیت به صورت حضوری و ۱۵ هزار و ۷۶ بلیت به صورت غیر حضوری و در مجموع ۴۰ هزار و ۹۵۸ بلیت صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار