در آستانه سال جدید

دو ترجمه از فرمهر منجزی منتشر شد

کاشان ( پانا) - فرمهر منجزی مترجم کتاب کودک، در آستانه سال نو، دو کتاب به نام های "چه کار می‌کنی با یک مشکل" و "چه کار می‌کنی با یک فرصت" را به بازار نشر عرضه کرده است.

کد مطلب: ۹۰۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دو ترجمه از فرمهر منجزی منتشر شد

مترجم کتاب کودکان گفت: همه کودکان، در دنیای خود با اتفاق های تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند، ولی بسیاری از آنها نمی‌دانند با این مشکل یا فرصت چه کنند، برخی می‌ترسند و رهایش می‌کنند. این کتابها درباره فکرکردن و استفاده از فرصتها است.

فرمهر منجزی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: کودکان نگران، فکر خود را پنهان می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها در مشورت با بزرگترهای خود متوجه می‌شود هر اتفاق تازه به آنها آرامش می‌دهد و شادشان می‌کند. بنابراین دانسته های آنها به مرور بیشتر می‌شود و یاد می گیرند تا فکرهای منفی را از خود دور کنند.

وی افزود: این دو کتاب، همراه با کتاب "چه کار می کنی با یک فکر نو"، سه گانه ای هستند که به کنجکاوی‌های مهم کودکان پاسخ می‌دهد. آنها را راهنمایی می کند در مواجهه با اتفاق ها، در قالب مشکل یا فرصت ، به خوبی فکر کند و سوالهای درونی خود را به جواب برساند .

وی تصریح کرد: همه کودکان را دعوت می کنم در تعطیلات نوروزی این کتاب را همراه با بزرگترهایشان بخوانند تا بفهمند با فکرهایشان چه کنند. از فکرهای توی سرشان نترسند، اعتماد به نفس داشته باشند و به آنها توجه کنند تا دنیایی بهتر بسازند.

مترجم آمبربراون گفت: مشکلها ما را به چالش می کشند، به ما شکل می دهند، ما را به جلو می برند و کمک می کنند تا کشف کنیم که در واقعیت چقدر شجاع، قوی و توانمند هستیم.

وی تصریح کرد: در کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل به ما که همیشه از مشکلها روی گردان هستیم آنها ما را طوری تغییر می دهند که هیچ انتظارش را نداریم. حال شما با مشکلتان چه می کنید ، این بستگی به خودتان دارد.

وی افزود: چه کار می‌کنی با یک فرصت به ما یاد می دهد که فرصتها به دوستی های خوب، موقعیتهای هیجان انگیز، جرات، جست و جو و کشف تبدیل می شوند. فرصتها دعوت نامه هایی برای شروع ماجراجویی های بزرگ، تجربه های فراموش نشدنی و درهایی به سوی دنیای کاملا نو هستند .

منجزی گفت: تصویرهای کتاب هم کمک می کند مسیر داستان بیشتر تعیین شود و برنده جایزه کتاب‌های تصویری خواننده ها، در بخش کتاب‌های مناسب برای همه‌ی سن‌ها در سال ۲۰۱۶شده است.

به گزارش پانا، دو کتاب چه کار می‌کنی با یک مشکل و چه کار می‌کنی با یک فرصت نوشته کوبی یامادا بوده که توسط فرمهر منجزی در 37 صفحه ترجمه شده و به قیمت 230 هزار ریال در نشر پرتقال منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار