پرفروش‌ترین کتاب‌های آخرین ماه سال ۹۷

تهران (پانا) - وضع فروش کتاب در اسفند، تفاوت چندانی با بهمن نداشت و بهبود چندانی پیدا نکرد. همچنین آثاری از نویسندگان ایرانی و خارجی سرشناس در پرفروش‌های این ماه حضور دارد.

کد مطلب: ۹۰۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پرفروش‌ترین کتاب‌های آخرین ماه سال ۹۷

به گزارش خبرآنلاین، با به پایان رسیدن سال ۹۷، آخرین امیدها برای رونق و بهبود وضع بازار کتاب ناامید شد، گویی تنها باید نظاره‌گر بود که دست تقدیر چه برای این بازار رقم خواهد زد.

آخرین ماه از سال گذشته طبق روال و پیش‌بینی‌ها چنان که باید تغییر اساسی در بهبود فروش بازار کتاب ایجاد نکرد زیرا که درد این حوزه بسیار عمیق‌تر از آن است که با چنین داروهای مقطعی بهبود یابد. با این حال خبری هم از طرح عیدانه کتاب نبود تا بتواند تا حدودی اوضاع کتابفروشان را در آخرین روزهای سال بهتر کند، برگزار نشدن این طرح عامل آسیب به فروش اسفند ماه است.

کمی از فضای کلی بازار کتاب فاصله گرفته و به وضعیت فروش کتاب در اسفند ۹۷ نگاهی می‌اندازیم. همانند ماه‌های گذشته پرفروش‌ترین آثار را رمان و ادبیات داستانی تشکیل می‌دهند، آثاری در حوزه زندگینامه، علم، فلسفه، جنگ و روانشناسی هم این ماه در پرفروش‌ها دیده می‌شود مانند کتاب‌هایی چون «قواعد کاربردی حقوق مخاصمات مسلحانه»، «زن آقا» و «نگاهی به ریاضیات و نجوم در ایران.»

در اسفندماه نویسندگان ایرانی پا به پای همتایان خارجی در پرفروش‌ها پیش آمده اند. نکته جالب توجه در پرفروش‌های این ماه حضور دوباره کتاب «صد سال تنهایی» گابریل گارسیا مارکز است و «ملت عشق» هم در آخرین پرفروش‌های سال ۹۷ بار دیگر حضور دارد.

رقابت پرهیجان پرفروش‌های کتاب این ماه شاهد حضور چهره‌های مطرح ایرانی و خارجی چون گابریل گارسیا مارکز، آنتوان دوسنت اگزوپری، آنتونی راجرز، الیف شافاک، مهدی آذریزدی، عباس معروفی و محمود دولت آبادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار