مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان :

مردم ازبرپایی آتش در کنار دکل های برق، منازل مسکونی و خودروها خودداری کنند

کرمان(پانا) - مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کرمان از مردم خواست در برگزاری آیین چهارشنبه‌سوری از روشن کردن آتش در کناردکل های برق، منازل مسکونی، خودروها و درختان خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۰۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم ازبرپایی آتش در کنار دکل های برق، منازل مسکونی و خودروها خودداری کنند

علی عسکری به رعایت نکات ایمنی در برپایی آتش در برگزاری آیین چهارشنبه سوری تاکید کرد وافزود: از شهروندان می خواهیم در روشن کردن آتش از تکه های چوب خشک استفاده کرده و هرگزآتش بزرگ بر پا نکنند.
وی استفاده ازنفت و بنزین برای روشن کردن آتش را خطرناک اعلام کرد وافزود: روشن کردن آتش نزدیک منازل مسکونی، خودروها، درختان و دکل های برق نیزبسیار خطرناک است و از شهروندان می خواهیم ازلاستیک وکارتن برای روشن کردن آتش استفاده نکنند و از پرتاب قوطی ومواد منفجره به داخل آتش خود داری نمایند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کرمان در نظر گرفتن، کپسول آتش نشانی وشلنگ آب درکناربرپا کردن آتش را لازم برشمرد وگفت: بهتر است جعبه کمکهای اولیه نیز دردسترس باشد.
وی تصریح کرد:درصورت گسترش آتش به اطراف و یا بروز حادثه، شهروندان باید با حفظ خونسردی با مرکز تلفن 125(سازمان آتش نشانی) تماس بگیرند و برای انجام عملیات به موقع ، آدرس دقیق خود را به ماموران اعلام کنند.
عسکری افزود: در صورت بروز حادثه ناشی از سوختگی شهروندان می توانند با شماره 115 تماس گرفته و ماموران اورژانس را درجریان حادثه قراردهند.
وی خاطرنشان کرد: محل استقرار تیم های عملیاتی آتش نشانی برای پوشش حوادث احتمالی مشخص شده است
مدیر عامل سازمان آتش نشانی از استقرار تیم های عملیاتی به صورت نیروهای ناوگان سبک موتوری وخودروهای سنگین در بخش های مختلف شهر خبرداد و گفت: با درج موارد هشدار دهنده در فضای مجازی و چاپ نکات ایمنی در نشریات، برای برپایی چهارشنبه سوری ایمن اطلاع رسانی گستره‌ای انجام دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار