برخورد جدی با رانندگانی که رفتار مخاطره‌آمیز دارند

اردبیل (پانا) - رئیس پلیس راهوراردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی با رانندگانی که رفتارهای مخاطره‌آمیزی داشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برخورد جدی با رانندگانی که رفتار مخاطره‌آمیز دارند

سرهنگ رحیم آقامحمدی در جلسه هماهنگی برنامه‌های چهارشنبه آخر سال در اردبیل اظهار کرد: تدابیری به کار گرفته شده تا در روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال مقررات و موازین ایمنی به همراه ترافیکی مد نظر قرار گیرد و با رانندگانی که نسبت به رفتارهای مخاطره‌آمیز دست بزنند، برخوردی جدی خواهد شد.

او تصریح کرد: پلیس راهور در قالب طرح نوروزی تلاش می‌کنند در سطح شهر و در مناطق مختلف استان نظم و امنیت همراه با آرامش در رانندگی را مد نظر قرار داده و زمینه مسافرت ایمن و راحتی را برای هموطنان فراهم کنند.

رئیس پلیس راهور استان گفت: در روزهای پایانی سال با توجه به تشدید وضعیت ترافیکی در داخل شهر اردبیل،‌ امیدواریم خود رانندگان همکاری خوبی را با پلیس داشته باشند تا مشکلی از بابت جابجایی و رفت و آمد روزانه مردم به وجود نیاید.

در این جلسه مسؤول عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی نیز بیان کرد: ما در سال گذشته در چهارشنبه آخر سال 141 نفر مصدوم داشتیم که چهار نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده از ناحیه دست، کف دست، انگشت دچار قطعی عضو شده و یک مورد نیز تخلیه چشم را شاهد بودیم.

مدیر اداره آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ ما از 15 اسفندماه به حال آماده‌باش درآمدیم و این آماده‌باش تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

جمال میراحمدی تصریح کرد: با استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در مناطق و معابر پرخطر سعی داریم تا در چهارشنبه آخر سال به موقع حریق‌های احتمالی را کنترل و مهار کنیم.

او گفت: ما برای 10 هزار نفر از دانش‌آموزان با شعار «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» ارائه برنامه‌های آموزشی و راه‌اندازی کمپین‌های هشداردهنده را انجام دادیم و در کنار آن در نشست‌هایی که با بزرگان محلات و مساجد داشتیم، آنها را نسبت به خطرات و آسیب‌ها آگاه‌سازی کردیم.

مدیر اداره آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی اردبیل به کاهش چشمگیر حوادث روزهای پایانی سال در یک ماه اخیر اشاره کرد و افزود: برخلاف سال گذشته ما تاکنون هیچ حادثه خطرناکی که منجر به قطع عضو و یا حوادث ناگوار دیگر باشد، شاهد نبودیم و امیدواریم همین روند در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار