مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : معاونین پشتیبانی در ادارات مورد وثوق و امین روسای ادارات آموزش و پرورش هستند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه هم اندیشی معاونین توسعه مدیریت و برنامه ریزی ادارات نواحی و مناطق استان سه اصل اخلاق ، ارزش و تخصص را از اصول مهم وشاخص معاونین پشتییانی دانست.

کد مطلب: ۸۹۹۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : معاونین پشتیبانی در ادارات مورد وثوق و امین روسای ادارات آموزش و پرورش هستند

محمد اعتدادی به افتتاحیه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان مبارکه اشاره نمود و گفت : این پروژه از سال 1383 کلنگ آن به زمین زده شده بود و با یک وقفه سه ساله در سال 1386 عملیات عمرانی این پروژه شروع شد و دیروز به بهره برداری رسید.

وی در ادامه گفت : در طول 4 ماه گذشته توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و همچنین معاونت توسعه مدیریت و پشتیانی اداره کل برای اجرای این پروژه زحمات زیادی کشیده شد که خوشبختانه آماده سازی و به بهره برداری رسید .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به سفر مقام عالی وزارت که در روز گذشته به استان اصفهان انجام شد اظهار کرد : خوشبختانه ما در روز گذشته میزبان مقام عالی وزارت بودیم و طی بازدیدی که وزیر آموزش و پرورش از برخی از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش در استان داشتند ؛ گزارشی نیز پیرامون شرایط آموزش و پرورش استان به ایشان داده شد و ایشان ابراز امیدواری نمودند با توجه به تخصیص خوبی که انجام شده بتوانیم با پرداخت مطالباتی که همکارانمان به صورت حق التدریس و خرید خدمات آموزشی دارند بخشی از زحمات آنان را جبران نماییم .

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های معاونین پشتیبانی در ادارات نواحی و مناطق که دارای حوزه های مختلف و حجم گسترده ای از فعالیت ها هستند تاکید کرد : معاونین پشتیبانی در ادارات مورد وثوق و امین روسای ادارات آموزش و پرورش هستند ؛ و نه تنها در ادارات بلکه مورد وثوق و امین اداره کل آموزش و پرورش استان نیز هستند.

وی در ادامه اظهار داشت : سه اصل اخلاق ، ارزش و تخصص از اصولی است که در معاونین پشتیبانی وجود دارد که می توانند مورد وثوق و امین روسای ادارات آموزش و پرورش قراربگیرند .

مدیرکل آموزش وپرورش استان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه معاونین پشتیبانی خط مقدم ادارات هستند تاکید کرد : با رفتار خوب و رعایت کرامت انسانی می توانیم رضایت همکاران را مثل گذشته حاصل نماییم و انتظار می رود که به این موضوع توجه ویژه ای شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار