فرمانده انتظامی استان سمنان:

تصادف خسارتی در سمنان نقشه سارقان را برملا کرد

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تصادف خسارتی در سمنان نقشه شوم سارقان را برملا کرد، از دستگیری مرد و زن سابقه‌دار در این راستا خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تصادف خسارتی در سمنان نقشه سارقان را برملا کرد

سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: چندی پیش تصادف خسارتی بین خودروی سواری پراید و خودروی سوناتا در سمنان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید از محل متواری شدند.

وی با اشاره به ظن مأموران پلیس در این حادثه و فرار راننده و سرنشین خودرو اظهار کرد: از همین رو پرونده به پلیس آگاهی استان سمنان ارجاع شد و تیمی مجرب مسؤولیت رسیدگی آن را برعهده گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که خودروی پراید شب گذشته با تهدید و استفاده از چاقو از تهران سرقت شده بود، افزود: سارقان پس از فرار از صحنه تصادف در یکی از بلوارهای خروجی سمنان قصد سرقت به عنف یک دستگاه پیکان وانت را داشتند که با زیرکی شهروند سمنانی نتوانستند در این اقدام مجرمانه موفق شوند.

قاسمی به هماهنگی‌های لازم قضایی و انتظامی با دادسرا و پلیس غرب تهران اشاره کرد و از اجرای عملیات دقیق پلیسی و دستگیری مرد و زن سابقه‌دار در کمتر از پنج ساعت خبر داد.

وی گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به پنج فقره سرقت به عنف در تهران و استان‌های شمالی کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت خودرو از تهران و حضور در سمنان قصد انجام نقشه‌های شوم خود و سرقت از شهروندان را داشتند که با تلاش مستمر مأموران انتظامی زمین‌گیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار