جشن نیکوکاری درمدارس استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی، مشارکت معنوی و در کنار هم بودن درجامعه است.

کد مطلب: ۸۹۹۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری درمدارس  استان بوشهر آغاز شد

احمد لطفی در جشن نیکوکاری مدرسه زینبیه بوشهر بیان داشت : هدف از برگزاری جشن نیکوکاری ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی، مشارکت معنوی و در کنار هم بودن درجامعه است.

لطفی گفت : در این روز نهال نوع دوستی و محبت در جامعه کاشته می شود تا دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای ایران اسلامی بتوانند از هم اکنون فرهنگ احسان را تمرین کنند.
لطفی افزود : در کنار تلاش دولت تدبیر و امید در عرصه فقر زدایی افزایش میزان مشارکت خیران و نیکوکاران را در سطح جامعه شاهد هستیم.
لطفی تصریح نمود : تلاش می شود با همت خیران، نیکوکاران و حامیان طرح اکرام امسال به 12 هزار فرزند یتیم و غیریتیم هدیه نوروزی داده شود.
لطفی گفت: سال گذشته مردم نیکوکار استان بوشهر 550 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری هدیه کردند وپیش بینی می شود امسال این کمک ها تا 750میلیارد ریال افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر 90 هزار نفر در قالب 44 هزار خانوار در استان بوشهر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور امروز تا روز جمعه در مدرسه ها، میدان های مهم شهر، جایگاه نماز جمعه و مراکز نیکوکاری برای جلب کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان بوشهر برپا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار