جشن نیکو‌کاری در مدارس بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - جشن نیکو‌کاری با شعار عیدی برای همه با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند، همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بوشهر آغاز شد .

کد مطلب: ۱۲۶۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکو‌کاری در مدارس بوشهر برگزار شد

مدیر کل کمیته امداد خمینی (ره) استان بوشهر در مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه سعادت بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این مراسم ملی و معنوی ۱۲ اسفند در پایگاه‌های مستقر در میادین و مراکز اصلی شهر‌ها ودر میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شدو امروز نیز در مدارس استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه دارد.

محمدرضا میری در خصوص شیوه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در این جشن گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی این نهاد به نشانی www.emdad.ir و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را در آستانه سال نو پرداخت کنند.

او‌ ادامه داد: امسال به منظور دسترسی آسان خیرین برای پرداخت کمک‌ها و سهولت مشارکت در برنامه‌های اجرایی این نهاد در قالب جشن نیکوکاری، کد QR مخصوص این جشن طراحی شده است و همشهریان می‌توانند از این طریق نیز در جشن نیکوکاری امسال مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد خمینی (ره) استان بوشهر بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، کمک‌های جمع آوری شده هم استانی‌ها قبل از شروع سال نو در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود.

میری خاطرنشان کرد: پارسال ۱۸ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک شد که در آستانه سال نو در اختیار افراد تحت حمایت قرار گرفت.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : یکی از کارهای ارزنده و تاثیر گذار در جامعه اسلامی ، نیکی کردن و انجام کار های خیر است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نیکو کاری موجب جلب رضایت الهی می شود .

موحدی افزود: در نظام آموزش و پرورش که بر مبنای تربیت اسلامی است . دانش آموزان در عمل یاد می گیرند که به فکر دیگران هم باشند و آنها را در مزایای زندگی خود شریک کنند .

موحدی تصریح کرد: برگزاری جش نیکو کاری در مدارس استان ، آموختن درس های معنوی به دانش آموزان است .

موحدی خاطر نشان کرد: والدین، دانش آموزان، معلمان با عمل نیک خود به یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند از امر الهی اطاعت می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار