ملاکی:

جشن نیکوکاری نماد همدلی و نوع‌دوستی است

بوشهر(پانا) - رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه جشن نیکوکاری نماد همدلی و نوع‌دوستی است، گفت مدارس غیردولتی همگام با سایر ارکان دستگاه تعلیم و تربیت، نقش مهم و برجسته‌ای در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری دارند .

کد مطلب: ۱۳۵۳۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری نماد همدلی و نوع‌دوستی است

محمدمهدی ملاکی در جشن نیکوکاری دشتستان در مدرسه هیأت امنایی مهتاب برازجان اظهار کرد: در شهرستان دشتستان حدود ۳۵ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که می‌توانند در جشن ها و مناسبت های ملی به حدود ۹۰۰ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دشتستان کمک کنند.

وی افزود: باتوجه به الکترونیکی شدن سامانه‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، فرهنگیان و دانش آموزان گرانقدر می‌توانند کمک های مومنانه را به حساب فرد مورد حمایت واریز کنند.

ملاکی خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی همچنین می‌تواند با مراجعه با سامانه ekram و سامانه پرداخت صدقه با نرم افزارهای موبایلی معتبر کمیته امداد نسبت به پرداخت صدقات بصورت روزانه اقدام کنند.

ملاکی گفت : جشن نیکوکاری امروز نماد همدلی و همراهی با عزیزان نیازمندی هست که توجه به آنها خیرات و برکات معنوی برای خود حامی نیکوکار به ارمغان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار