صیدلو: پرونده 63 متقاضی تاسیس و توسعه واحد آموزشی در شهرستان‌های تهران بررسی شد

تهران (پانا) - یازدهمین نشست شورای نظارت مدارس و مراکز غیردولتی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن شورای این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: پرونده 63 متقاضی تاسیس و توسعه واحد آموزشی در شهرستان‌های تهران بررسی شد

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این باره گفت: در این جلسه پرونده 63 نفر از متقاضیان تأسیس و 14 نفر از متقاضیان توسعه واحد آموزشی بررسی و جهت صدور مجوز به دبیر خانه شورای نظارت استان ارجاع شد.

او افزود: همچنین از مجموع درخواستهای ارجاع شده 3فقره پرونده توقف آموزشگاه آزاد علمی و 3فقره پرونده تغییر مجوز به حقوقی (تشکیل مؤسسه آموزشی و معرفی نماینده حقوقی) نیز بررسی و تصمیم گیری شد.

صیدلو با اشاره به اتمام طرح نظارت جامع در مرحله نخست و لزوم بازنگری و بررسی پرونده‌های تخلف واحدهای آموزشی در شورای نظارت استان و بررسی نظرات کارگروه های تخصصی بررسی تخلفات، تاکید کرد: از مجموع بررسی ها سه پرونده مدرسه و یک پرونده آموزشگاه علمی آزاد مطابق ماده 35 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی مصوب مجلس شورای اسلامی به مرحله صدور رای رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان تصریح کرد: با هدف ارتقای کیفیت، کاهش صندلی خالی واحدهای آموزشی غیردولتی ، ایجاد رقابت سالم و اجرای عدالت آموزشی در توزیع واحدهای غیردولتی در سطح شهرستان ،الگوی توسعه متوازن پیشنهادی از سوی مناطق پس از بررسی در شورای نظارت شهرستان و اخذ تأییدیه و انجام هماهنگی در شورای آموزش و پرورش شهرستان جهت اتخاذ تصمیم نهایی به صورت متناوب با حضور رییس و دبیر شورای نظارت هر شهرستان در دستور کار شورای نظارت استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار