صیدلو: اگر معلمی هنرمند در مدرسه‌ باشد باید با او مانند گوهر و کیمیا رفتار شود

شهرقدس (پانا) - مدیر کل اموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت:اگر ما دانش‌آموزانی هنرمند تربیت کنیم قطعا باعث سربلندی و سرافرازی این آب و خاک خواهند شد.

کد مطلب: ۸۹۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: اگر معلمی هنرمند در مدرسه‌ باشد باید با او مانند گوهر و کیمیا رفتار شود

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان تهران گفت: ما در آموزش و پرورش بتوانیم دانش آموز هنرمند تربیت کنیم،تعلیم و تعلم را به درستی انجام داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه هیچوقت یک دانش‌آموز هنرمند، مجرم یا خطاکار نمی‌شود افزود: همه آنچه امروز در مدارس تدریس می‌شود شاید خیلی کاربرد نداشته باشد و باید بعضی از آنها با آموزش هنر و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان جایگزین شود.
صیدلو در ادامه افزود:اگر ما زبان هنر را بلد نباشیم نمیتوانیم با چند جمله دستوری با دانش‌آموزان به درستی ارتباط برقرار کنیم،چون درحال حاضر دانش‌آموزان به اطلاعات بسیاری دسترسی دارند و ارتباط با آنان مستلزم معلومات به روز می‌باشد.
این مقام مسول گفت: ما هم اکنون شاهد شاهکارهای موسیقی و هنری در شهرستانهای استان تهران هستیم و این به دلیل این است که ما دبیران و فرهنگیان هنرمندی داریم که توانسته‌اند به خوبی این استعدادها را شناسایی و شکوفا کنند و امیدوارم این روال بیش از پیش ادامه پیدا کند.

آیین تجلیل از برگزیدگان استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان تهران در تالار آمفی تاتر باغ ملی شهر قدس برگزار شد.

/خبرنگار: نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار