وزیر آموزش و پرورش اولین استخر دانش‌آموزی استان ایلام را افتتاح کرد

بطحایی: بسیاری از مهارت‌های بچه‌ها حین بازی کردن و ورزش به دست می‌آید

ایلام (پانا) - وزیر آموزش و پرورش اولین استخر دانش‌آموزی استان ایلام را صبح امروز در سرابله مرکز شهرستان چرداول این استان افتتاح کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش اولین استخر دانش‌آموزی استان ایلام را افتتاح کرد

سیدمحمد بطحایی، ر دومین روز سفر خود به استان ایلام صبح امروز وارد شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری شهر ایلام شد.

بطحایی در بدو ورود خود به سرابله، اولین استخر دانش‌آموزی استان را که مزین به نام شهدای دانش‌آموز است، افتتاح کرد.

عملیات ساخت این پروژه از سال ۹۰ شروع شد و اسفند امسال به اتمام رسید. این استخر ۱۴۲۱ مترمربع زیربنا دارد و عملیات ساخت آن ۴۶ میلیارد ریال هزینه داشته است.

بطحایی در حاشیه مراسم افتتاح این استخر در جمع خبرنگاران گفت: «کار ساخت این استخر از سال 90 آغاز شده بود که متأسفانه به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده بود. با همت همکارانم کار ساخت مجددا از سال 95 شروع شد، کار عمده‌اش امسال انجام گرفت و امروز به بهره‌برداری رسید.»

او سالن‌های ورزشی و تجهیزات تربیت بدنی را از مهم‌ترین ابزارهای آموزشی دانست و گفت: «وقتی صحبت از ورزش، تربیت‌بدنی و ابزارهای لازمش می‌کنیم فقط تربیت جسم و تندرستی مدنظر نیست. واقعاً بسیاری از مهارت‌های بچه‌ها که ما در دوره تعلیم و تربیت عمومی به آن نیاز داریم در حین بازی کردن، ورزش کردن و باهم بودن به دست خواهد آمد.»

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: «از این‌رو یکی از سیاست‌های مهم دولت و وزارت آموزش و پرورش گسترش این امکانات ورزشی است. در گام اول بنا بر این است که اعتبارات صرف پروژه‌هایی بشود که نیمه‌تمام است. به لطف خداوند 113 پروژه نیمه‌تمام را در مدت یکی،دو ماه اخیر افتتاح کردیم. ان‌شاءالله در سال 98 با سرعت بیشتری این کار را ادامه خواهیم داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار