معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس : مجامع، اتاق فکر سازمان دانش‌آموزی است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس، مجامع را در واقع به عنوان اتاق فکر این سازمان و نیرو محرکه سازمان دانش‌آموزی برشمرد و افزود: هرکدام از مجمع‌های مربیان مرد، مربیان زن و اعضای دختر و اعضای پسر، این سازمان در فارس شامل 5 نفر است که رابط ما با بیش از 120 هزار مربی و دانش‌آموز عضو این تشکل در استان هستند.

کد مطلب: ۸۹۵۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس : مجامع، اتاق فکر سازمان دانش‌آموزی است

اسماعیل زاهدیان نژاد، در گفت‌و‌گو با پانا، هدف از برگزاری انتخابات مجامع را انتخاب افرادی توانمند از سراسر استان توسط اعضا و مربیان برشمرد و افزود: افراد منتخب در این انتخابات در قالب مجامع که شامل مجامع مربیان مرد و مربیان زن و مجامع اعضا دختر و پسر است به نمایندگی از تمام اعضا و مربیان در راستای کمک به پیشبرد اهداف سازمان کمک می‌کنند.

او ادامه داد: بسیاری از اتفاقات و فعالیت‌های موثری که در سازمان کلید می‌خورد حاصل ایده‌های مختلف این افراد است و این اعضا و مربیان نه تنها در بحث اتاق فکر بلکه به عنوان بازوی توانمند سازمان نیز در اجرای برنامه ها و نیروسازی‌ها موثر هستند.

زاهدیان نژاد از مشارکت بیش از 140 نفر از سراسر استان در این انتخابات خبر داد و افزود: این تعداد از بین 36 داوطلب دانش‌آموز دختر و پسر و 27 نفر داوطلب مربی زن و مرد در مجموع 20 نفر را به عنوان عضو اصلی و 8 نفر را به عنوان اعضای علی البدل برای حضور در مجامع استانی انتخاب می‌کنند .

به گفته‌ی وی، افرادی که بیشترین رای را در هر مجمع کسب می‌کنند به عنوان دبیر مجمع مربوطه، در انتخابات کشوری شرکت می‌کنند و میتوانند به عنوان هیئت رئیسه در کشور منتخب شوند.

هشتمین دوره انتخابات مجامع اعضا و ششمین دوره انتخابات مجامع مربیان سازمان دانش‌آموزی فارس از دیروز در شیراز آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

برگزیدگان مجمع اعضا پسر که در روز گذشته برگزار شد شامل محمد مهدی نوری پور از ناحیه 4 شیراز، محمد زکی پور از کازرون، ابراهیم صفری از درودزن، محمد امین بهرامی از ناحیه 2 شیرازو سید ابوالفضل زندوی از بیرم هستند.

همچنین نتیجه انتخابات مجمع مربیان مرد نیز سلمان علیمحمدی، مهدی اسلامی، محمد جلال رضایی منفرد، محمد اکبری و محمد جواد محقق هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار