رئیس سازمان دانش آموزی فارس: سازمان دانش‌آموزی میتواند متولی جریان‌سازی تربیت فرهنگی اجتماعی در کشور باشد

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس صبح امروز در جمع داوطلبان حضور در انتخابات هشتمین دوره مجمع اعضا و ششمین دوره مجمع مربیان زن در شیراز، امروز را روز بزرگی برای سازمان دانش‌آموزی برشمرد و افزود: تشکیلات به عنوان ستون فقرات و بدنه اصلی در سازمان و مجامع نیز به عنوان رکن چهارم این سازمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

کد مطلب: ۸۹۵۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی فارس: سازمان دانش‌آموزی میتواند متولی جریان‌سازی تربیت فرهنگی اجتماعی در کشور باشد

محسن کلاری ضمن تقدیر از دبیران پیشین مجمع اعضا و مربیان گفت: تلاش تمام شما اعضا و مربیان است که موجب شده تا ما یک تشکیلات قوی داشته باشیم و سازمان به لطف و حضور دلسوزانه شما رشد خوبی داشته به طوریکه ما در تمام فعالیت‌های سازمان از جمله پیشتازان، خبرنگاران، اساتید، مربیان و اعضا و در برگزاری اردوها حایز جایگاه و رتبه در کشور هستیم.

او افزود: مجامع قلب تپنده تشکیلات سازمان دانش‌آموزی است و مربی و دانش آموز عضو مجمع به نمایندگی از اعضا و مربیان حاضر در این تشکل ایده‌ها را دنبال میکنند و موجب پویابی و رشد مجموعه است.

او از نامزدهای حضور در مجامع تشکیلات این سازمان خواست تا به دنبال جریان سازی‌های فرهنگی تربیتی باشند و افزود: سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل تربیتی درجامعه باید متولی ایجاد جریان سازی فرهنگی تربیتی باشد.

کلاری ادامه داد: ما باید فرزندان را طوری تربیت کنیم که بتوانند در آینده یک جامعه پویا را برای خود رقم بزنند و بحث منش های تشکیلاتی را باید اولویت فعالیت های تربیت باشد تا شاهد عملیاتی شدن تمام این منش‌های تربیتی شامل راستی و درستی ، دیانت و معنویت، نظم و قانونمداری، دوستی با طبیعت، عدل و انصاف، شجاعت و دلیری، مسوولیت پذیری و مشارکت جویی، یاری و مهربانی، ادب و خوش خلقی، میهن دوستی، تدبیر و تفکرتلاش و صرفه جویی در تمام لایه‌های اجتماع باشیم.

به گفته‌ی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، امروز وقت آن است که آموزش ها و تربیت را به سمتی پیش ببریم که جامعه از حرکت انفرادی به سمت حرکت تیمی پیش رود و دانش‌آموز ما بداند که حرکت تیمی و انجام فعالیت‌های گروهی میتواند موجب ایجاد رشد در یک جامعه باشد.

کلاری حذف بازی های فردی در برنامه های آموزش و پرورش توسط وزیر محترم آموزش و پرورش را یک رویکرد مثبت دانست و افزود: این رویکرد قطعا اتفاقات خوبی را در تربیت نسل آینده رقم خواهد زد و ما مفتخریم که تمام فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی تیمی و گروهی است.

او با بازی‌های فکری و سرگرمی که سازمان دانش‌آموزی فارس متولی آن در کشور است و برگزاری المپیاد بازی‌های فکری در کشور را یک حرکت عملیاتی در راستای کمک به دانش آموزان برشمرد که توانسته حتی در دورترین نقاط استان و کشور وارد شود و در پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی و دورکردن آنان از محیط‌های مجازی موثر باشد و افزود: باید بدانید که این کار تربیتی بسیار ارزشمند است و حتی از انفاق مالی هم بالاتر و با ارزش‌تر است که قطعا برکات آن در زندگی شما تاثیر دارد.

او از داوطلبان حضور در مجامع تشکیلات سازمان خواست تا به ارائه طرح‌های خوب بپردازند و از رای دهندگان خواست تا تلاش کنند افرادی انتخاب شوند که علاوه بر خوش فکری و خلاق بودن بتوانند فرصت کافی برای فعالیت در این زمینه را داشته باشند.

هشتمین انتخابات مجمع اعضا دختر و ششمین انتخابات مجمع مربیان زن سازمان دانش‌آموزی فارس امروز دوم اسفندماه در شیراز در حال برگزاریست و 5 نفر از داوطلبان برای حضور در هریک از این مجامع با رای اعضا و مربیان برای حضور در مجامع استانی انتخاب می‌شوند.

انتخابات مجامع کشوری این تشکل نیز در روزهای 7و8 اسفندماه در تهران برگزار می شود که برگزیدگان استانی برای حضور در انتخابات کشوری اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار