در افتتاحیه برنامه سه روزه «تامین مدرس تربیت سیاسی»

رمضانی: تامین مدرس تربیت سیاسی باید با نگاه رهبری به امور تربیتی ادامه یابد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که باید برنامه "تامین مدرس تربیت سیاسی" با نگاه رهبری به امور تربیتی ادامه پیدا کند.

کد مطلب: ۸۹۴۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: تامین مدرس تربیت سیاسی باید با نگاه رهبری به امور تربیتی ادامه یابد

علی رمضانی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی «تأمین مدرس تربیت سیاسی» ویژه نمایندگان منتخب فرهنگیان سراسر کشور که از صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، گفت: «خدا را شاکریم که این برنامه در ایام دهه فجر در حال برگزاری است شایسته است از مدیران استان‌ها، معاونان پرورشی و فرهنگی و رؤسای ادارات امور تربیتی و فرهنگی هنری تشکر کنم.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «برنامه مربوط به کانون‌های فرهنگی هنری و برگزاری دوره آموزشی مدرسان تربیت از جمله برنامه‌هایی است که من در این اداره کل دنبال می‌کنم. برای آموزش نیروی انسانی یک سال فعالیت کردیم و شما فرهنگیان منتخب سراسر کشور باید این آموزش‌ها را به مدارس ببرید.»

رمضانی گفت: «در این برنامه ۳ روزه از استادان بنامی دعوت کرده‌ایم تا به شما آموزش‌هایی را ارائه کنند. بحث گام دوم انقلاب و فرمایش‌های مقام معظم رهبری زمان را برای برگزاری این برنامه ما مناسب کرد و باید با نگاه رهبری به امور تربیتی این برنامه ادامه پیدا کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار