همایش دورهمی انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرری

شهرری (پانا) - همایش دورهمی انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با پرواز در آمدن 40 بالن با چهل شعار انقلابی با حضور شهردار منطقه 20، بخشدار مرکزی ری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، مسئولان شهرری و اهالی محل بر فراز کوه بی بی شهربانو برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش دورهمی انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرری

بخشدار مرکزی ری در حاشیه این مراسم گفت: به منظور گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و ایجاد فضای مناسب جهت حضور پرشور و خودجوش اهالی شهرستان ری، همایش دورهمی انقلاب به طور سراسری و با حضور تمامی اهالی شهرستان ری همچنین طرح اطعام فاطمی با هماهنگی دهیاران و زنان فعال روستایی با پخت آش نذری و توزیع در بین شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

همچنین فرهاد افشار شهردار منطقه 20 ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: 40 سالگی نشاندهنده بلوغ و پختگی است و انقلاب اسلامی نیز در چهلمین سالگرد خود به بلوغ و بالندگی رسیده است.

افشار با اشاره به اهمیت حفظ هویت تاریخی و توسعه گردشگری ری گفت: شهرداری منطقه 20 برای توسعه گردشگری بقعه بی بی شهربانو برنامه و چشم انداز دارد تا با حفظ جاذبه طبیعی و شان مذهبی این مکان، موجبات رونق اقتصادی منطقه 20 فراهم شود.

او افزود: با جذب سرمایه گذار ،اقتصاد این محل پویا شده و به تبع آن موجب رشد اقتصادی اهالی این مکان و شکوفایی اقتصاد ری می شود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار