برگزاری جلسه هم‌اندیشی بزرگداشت ایام دهه فجر در ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - با حضور رئیس،معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان بخش‌های مختلف اداره و روسای کانون‌های فرهنگی هنری آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری جلسه هم‌اندیشی بزرگداشت دهه فجر در سالن همایش‌های وحدت اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم‌اندیشی بزرگداشت ایام دهه فجر در ناحیه یک ری

بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اهمیت چهل درآموزه‌های دینی و قرآنی گفت: چهل بیانگر بلوغ، جامعیت، رشد و پویایی است.

او افزود: انقلاب اسلامی اکنون در مرز چهل سالگی است و در این مدت طوفان‌های سهمگینی مثل جنگ تحمیلی را پشت سر گذرانده است و اکنون به سن پختگی رسیده است و وظیفه ما در این شرایط کشور اینست که دستاوردهای انقلاب را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم.

نصیری با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: عامل مشکلات و مسائل درون کشور تک تک افراد هستند و همه ما باید خود را قضاوت کرده و سهم خود را در بروز این مشکلات بپذیریم.

در ادامه جلسه قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی باید با تمرکز بر اتحاد و وحدت و همبستگی برگزار شود و مهمترین هدف ما اینست که با روش‌های مختلف دستاوردهای انقلاب را برای بچه ها توصیف کنیم.

قاسمی‌پور گفت: در روز 12 بهمن ماه حدود 400 دانش آموز به بهشت زهرا در مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) اعزام خواهندشد و روز 13 بهمن مراسم نواختن زنگ انقلاب در کلیه مدارس برگزار خواهد شد، همچنین در این ایام گفتمان انقلاب با موضوعات مختلف و با محوریت چهل سالگی انقلاب در مدارس برپا خواهدشد.

معاون پرورشی اداره به آذین‌بندی مدارس و کلاس‌ها، اجرای سرود و نمایش، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: در روز 22 بهمن ماه نیز با شرکت حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم راهپیمایی، اقتدار میهن اسلامی را به نمایش خواهیم گذاشت.

در پایان کارشناسان بخش‌های مختلف به ارائه برنامه های مورد نظر خود در ایام دهه فجر پرداختند.
/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار