استاندار یزد: رسانه ها یکی از شاخص های حکمرانی خوب محسوب می شوند

یزد (پانا) – در اولین نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه، طالبی به پاسخگویی سوالات اصحاب رسانه پرداخت.

کد مطلب: ۸۹۱۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: رسانه ها یکی از شاخص های حکمرانی خوب محسوب می شوند

اولین نشست خبری استاندار یزد با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

در ابتدا این نشست اصحاب رسانه به ارائه سوالات خود پرداختند و محمد علی طالبی ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: ارتباط با رسانه ها بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و رسانه ها یکی از شاخص های حکمرانی خوب محسوب می شوند.

وی مشکل آب استان را یکی از اولویت های مهم دانست و تصریح نمود: با پیگیری های صورت گرفته در مورد خط انتقال آب استان شاهد برطرف کردن بسیاری از نگرانی ها هستیم.

استاندار اظهار داشت: فرهنگ سازی و مدیریت مصرف صحیح آب، تغییر الگوی کشت در استان و ملزوم کردن صنایع به صرفه جویی در مصرف آب از عاملی است که باید مورد کنترل قرار گیرد.

این مقام مسئول پاسخگویی، قانون مداری، ارتقاء کارآمدی نظام، مبارزه با فساد و شفافیت را از عوامل دخیل در حکمرانی خوب عنوان کرد و افزود: رسانه ها باید مطالبه گر باشند و رسانه ها نزدیک ترین و بهترین یاور در این عرصه می باشند.

استاندار اظهار داشت: اتکای ما به مردم، رسانه ها و سرمایه های اجتماعی موجود در استان است و بدون ملاحظه سیاسی عقیدتی، توان خود را در خدمت به جامعه در عرصه های مختلف انجام خواهیم داد.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود به محیط زیست پرداخت و بیان کرد: سیاست های کلی در محیط زیست تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد.

وی به پاسخ سوالات اصحاب رسانه در زمینه های مختلف پرداخت و بیان داشت: سعی بر برگزاری نشست های خبری بیشتری با اصحاب رسانه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار