رونمایی از پوستر اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد

یزد (پانا) - با حضور مدیران کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اهالی رسانه، پوستر اولین جشنواره فصلی رسانه های استان یزد رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۲۳۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد

"علی صالحی" در این مراسم که در خانه مطبوعات استان برگزار شد با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره فصلی رسانه های استان، گفت: برگزاری جشنواره های مطبوعات گامی برای شورآفرینی رسانه های استان است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: تلاش همه ما حرکت به سمت تعالی است و معتقدم هر گامی که می تواند کیفیت اخبار، گزارش ها، ‌مقاله ها، مطالب و عکس ها در رسانه ها را ارتقا دهد، باید حمایت شود. وی افزود: یکی از درخواست‌های اهالی رسانه استان همواره این بوده که خبرنگارانی که به طور حرفه ای در مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های استان فعالیت می‌کنند به شکلی شایسته تر و متفاوت ‌دیده شوند. صالحی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بر این اساس به دنبال دسته بندی رسانه های استان ‌با توجه به شاخص‌های حرفه‌ای، کارکرد و عملکرد آنها ‌هستیم و نتیجه این طبقه بندی در برنامه های مختلف از جمله نشست‌های خبری و مراسم‌ها اعمال و نحوه این اقدامات به زودی اعلام می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت: برخلاف گذشته که هر ساله فقط یک جشنواره در حوزه رسانه های استان برگزار می ‌شد، امسال شاهد تغییر این رویکرد و برگزاری آن به صورت فصلی هستیم که فعالیتی مناسب است.
"مجید جوادیان زاده" ادامه داد: برگزاری این جشنواره باید با همکاری همه رسانه‌ها به صورت تخصصی و جلب مشارکت فعالان این حوزه همراه با برنامه‌های علمی، آموزشی و جلسات هم اندیشی پرمحتوا انجام شود.
مدیر خانه مطبوعات نیز در مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان بیان کرد: این جشنواره در سه بخش اصلی، ویژه و جایزه فصل برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل همه تولیدات رسانه‌ای، بخش ویژه با دو موضوع رونق تولید و نماز و نیایش خواهد بود و جایزه فصل نیز به آثار‌ی با موضوع اخلاق رسانه ای تعلق خواهد گرفت.
"فرزاد فیضی" خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ‌٣١ شهریور ماه سال جاری است و آثاری که از اول فروردین تا ۳۰ شهریور ماه ۹۸ در رسانه های استان تولید شده باشند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار