مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران:

چهار هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در دهلران فعالیت می کنند

خبرگزاری پانا :مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران از فعالیت چهار هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان مرزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش وجوانان دهلران ،عادل جامخانه گفت: 48 هیات ورزشی در شهرستان دهلران وجود دارد،که از این تعداد 42 هیات همگانی و شش هیات قهرمانی است.

وی به جمعیت این شهرستان مرزی اشاره و افزود: بر اساس آمارهای این اداره هشت درصد مردم دهلران جزو ورزشکاران سازمان یافته هستند.

مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی، قهرمانی و امور فرهنگی از اولویت های این اداره در این شهرستان است.

جامخانه وجود بیش از چهار هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان را از ویژگی های ممتاز منطقه عنوان و ادامه داد: سرانه ورزشی دهلران هم اکنون 81 صدم متر مربع است.

وی به استعدادهای ورزشی دهلران اشاره و یادآور شد: این شهرستان در زمینه پرورش قهرمانان استانی، کشوری و بین المللی از جایگاه قابل توجهی در استان برخوردار است.

مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران تاکید کرد: با توجه ظرفیت های این شهرستان مرزی سال گذشته میزبان دو رخداد مهم از جمله میزبانی رقابت های ووشوی کشوری و همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار