امام جمعه شهرواوان : در مدیریت و توان استفاده از نیروهای داخلی مشکل داریم

اسلامشهر ( پانا ) - امام جمعه شهر واوان در اسلامشهر گفت : متاسفانه امروز مسئولین ما به توان نیروهای داخلی اعتقادات محکمی ندارند وهمه دولت ها در استفاده ازنیروهای داخلی فقط شعار خوب می دهند.

کد مطلب: ۸۹۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرواوان :  در مدیریت و توان استفاده از نیروهای داخلی مشکل داریم

حجت الاسلام حمزه محمدی در جریان خطبه های نماز جمعه دوازده بهمن 97 با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد : توصیه در تقوا تنها با چند کلمه تشریفاتی خلاصه نمی‌شود و همگان بدانیم اگر در زندگی و مال خود به حرام خواری روی بیاوریم ، لذت درک خداوند متعال در عبادت ذره ، ذره از بدن ما بیرون خواهد رفت.

او در ادامه با گرامیداشت روز ورود امام راحل ودهه مبارک فجر افزود : دهه فجر ثمره توسل به حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) است و استکبار هیچ‌گاه فکر نمی کرد انقلاب به این مرحله امروزی پس از چهل سال برسد و همه اینها نتیجه ایثارگری‌های شهدا ، استقامت خانواده‌های آنان ،هدایت‌های امام راحل و رهبری و عرض ارادت ما به اهل بیت (ع) است.

امام جمعه واوان تاکید کرد : امروز نیاییم ژست روشنفکرانه بگیریم و بگوییم اشکال نداریم و عدالت محض داریم ، لیکن ما با تمام قدرت در مقابل استکبار ایستادیم و ناامید نیستیم و خوشحالیم که گفتمان انقلاب ما در دنیا ترویج پیدا کرد.

حجت الاسلام محمدی خاطر نشان کرد : به اعتراف دشمنان ایران ما امروز از لحاظ سرعت رشد علمی در جهان اول هستیم ودر موارد ، قدرت های‌هسته ای ، برترین‌ها در المپیادهای علمی ، هوافضا ، سلول‌های بنیادین و نانو در ردیف ده کشور برتر دنیا قرار داریم.

اودر بخش دیگری از سخنان خود گفت : متاسفانه امروز مسئولین ما به توان نیروهای داخلی اعتقادات محکمی ندارند وهمه دولت‌ها در استفاده ازنیروهای داخلی فقط شعار خوب می دهند ولی واقعیت چیز دیگری است و بدانیم تمام مشکلات ما از تحریم‌ها نیست ، مادر مدیریت و توان استفاده از نیروهای داخلی مشکل داریم.

امام جمعه واوان تاکید کرد : در زمینه برجام رهبری شش شرط در خرداد 97 بیان داشتند که هیچ کدام عملی نشد و 9ماه از فرصت اروپایی‌ها برای پیدا کردن راه کار مناسب گذشت و اکنون فقط در یک مسئله غذا ارتباطات بانکی برقرار خواهند کرد و دربقیه موارد برجام هم خود را معطل کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار