۴۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل از بهره‌برداری از ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر در اردبیل خبر داد و گفت: ۸۱۲ واحد نیز در حال حاضر باقی‌مانده است.

کد مطلب: ۸۹۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
۴۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

شهرام باباخانی در جریان بازدید از پروژه‌های مسکن مهر اردبیل اظهار داشت: پروژه مسکن مهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان مطرح است که تکمیل این پروژه با جدیت مبنای کار قرار گرفته است که تلاش بر این است هر چه سریع‌تر پرونده مسکن مهر هر چه سریع‌تر بسته شود .

او از بهره‌برداری از 41 هزار و 378 واحد مسکن مهر در اردبیل خبر داد و گفت: 812 واحد نیز در حال حاضر باقی‌مانده است و در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت این تعداد به اتمام رسیده و مشکلاتی که برخی از واحدهای باقی‌مانده نداشتن متقاضی است .

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تصریح کرد: 528 واحد هنوز به مرحله تکمیل نرسیده و مشکلات اصلی در این زمینه عدم همکاری مناسب پیمانکاران بود که به همین منظور هم‌اکنون همکاری با پیمانکاران جدید برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم تا نیمه دوم سال آینده این پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم .

باباخانی بیان کرد: مساکن مهر استان مشکل زیرساختی ندارند و در عمده پروژه‌های تکمیل یافته زیباسازی و محوطه‌سازی انجام یافته و پروژه‌ها با نظارت شهرداری تحویل داده شده‌اند که در این زمینه نیز برای انجام این اقدام برای مابقی پروژه‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است .

او توضیح داد: خوشبختانه در مسکن مهر با مسایل زیرساختی مشکلی وجود نداشته است. در اغلب پروژه‌هایی که تحویل داده شده‌اند، محوطه‌سازی و زیباسازی صورت گرفته و از منظر نگهداری و نظافت به شهرداری تحویل داده شده‌اند .

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان افزود: هم‌اکنون نیز 812 واحد باقی مانده مسکن مهر استان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند که امیدواریم در اسرع وقت این پروژه‌ها به اتمام برسد و بتوانیم پرونده این پروژه را به سرانجام برسانیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار