مدیر شعب بانك مسكن استان اردبیل:

62 هزار واحد مسكن مهر در استان اردبیل تسهیلات بانكی گرفتند

مدیر شعب بانك مسكن استان اردبیل گفت: در طرح مسكن مهر این استان به تعداد 62 هزار واحد تسهیلات از طرف بانك مسكن ارائه شد.

کد مطلب: ۴۸۶۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، ابوالفضل كوهی فرد در جلسه هم اندیشی مدیران كل دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی افزود: از این تعداد برای 51 هزار واحد قرارداد فروش اقساطی صادر شده و 11 هزار واحد باقیمانده در صورت ارجاع پرونده در سال جاری و سال آینده تكمیل می شود.

وی اظهار كرد: همچنین 12 هزار و 500 واحد تسهیلات به شركت های تعاونی مسكن مهر استان پرداخت شد كه از این تعداد نیز هفت هزار و 500 واحد تبدیل به فروش اقساطی شده و با برگزاری جلسات متعدد تكمیل پرونده پنج هزار واحد باقیمانده پیگیری می شود.

مدیر شعب بانك مسكن استان اردبیل بر لزوم تكمیل سریع پرونده واحدهای باقیمانده و ارجاع به این بانك تاكید كرد و گفت: در صورت تاخیر در صدور قرارداد فروش اقساطی سود دوران مشاركت افزایش و زمان بازپرداخت كمتر می شود و این به سود صاحبان واحدها نیست.

كوهی فرد در ادامه افزود: 38.5 درصد از تسهیلات اعطایی در استان از طریق بانك مسكن پرداخت شده و این بیانگر تلاش و جدیت این مجموعه در حمایت از تولید مسكن در استان است.

وی بر لزوم استفاده مناسب از فرصت های پیش آمده برای توسعه استان تاكید كرد و گفت: بانك مسكن بانك تخصصی و توسعه ای در زمینه مسكن است و عملكرد مطلوب آن در طرح مسكن مهر بیانگر این مطلب است.

مدیر شعب بانك مسكن استان اردبیل افزایش منابع استانی را به صرفه و صلاح مردم استان دانست و اظهار داشت: درصورت افزایش منابع استانی بانك، می توان دوبرابر این مبلغ را نیز از مركز تامین كرد و در قالب های مختلف در جهت رشد و توسعه استان هزینه نمود.

مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: استفاده از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی و دعوت از پیمانكاران با توان مالی بالا برای اجرای پروژه ها می تواند زمینه را برای بهبود بهینه منابع دولتی فراهم كند.

خلیل محبت خواه افزود: كارنامه خوب راه و شهرسازی در استان نشان دهنده همدلی ، همفكری و هماهنگی بین مدیران این مجموعه است.

وی برگزاری جلسات هم اندیشی مدیران را كارگشای بسیاری از مشكلات دانست و افزود: سال گذشته با برگزاری این جلسات موفقیت های محسوسی را در برنامه های این ادارات شاهد بودیم و در سال جاری نیز در بهبود خدمت رسانی به مردم و توسعه استان منشا اثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار