استاندار اردبیل:

پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته می شود

خبرگزاری پانا:استاندار اردبیل از بسته شدن پرونده مسکن مهر در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مجید خدابخش در جلسه شورای مسکن استان افزود: از 53 هزار و 15 واحد مسکن مهر در استان تاکنون 47 هزار و 200 واحد به بهره برداری رسیده و تکمیل پنج هزار و 518 واحد نیز در سه ماهه اول سال جاری به پایان می رسد.

وی مسوولان دستگاه های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب ، برق ، گاز و شهرداری ها را به تلاش برای تکمیل پروژه های مسکن مهر و آسفالت معابر شهرک های مسکن مهر فراخواند.

خدابخش تامین مسکن را یکی از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید در استان دانست و افزود: دولت دراین زمینه تاکنون اقدامات خوبی داشته و سایر مشکلاتی که در این بخش باقی مانده با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی ذیربط حل می شود.

استاندار اردبیل اظهار داشت: فرآیند بهره برداری و تحویل این واحدها نباید به تاخیر بیفتد چرا که مخاطبان مسکن مهر بیشتر از بین اقشار کم درآمد جامعه هستند و دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به رفع نواقص و تکمیل زیرساخت های واحدهای مسکن مهر اهتمام ویژه داشته باشند.

خدابخش بر لزوم کنترل و نظارت مستمر پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: نظارت و کنترل از اصول اصلی مدیریت است و دستگاه های متولی باید بر پروژه های مسکن مهر نظارت و کنترل لازم را داشته باشند تا آسیب ها و کاستی ها در این زمینه کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار