با حضور معاون اول رییس جمهور انجام گرفت؛

افتتاح همزمان 25000 واحد مسکن مهر در استان اردبیل/بهره‌برداری رسمی ازپروژه تله‌مترینگ آبرسانی اردبیل

خبرگزاری پانا: 25000 واحد مسکن مهر در سطح استان اردبیل با حضور معاون اول رییس جمهور بطور رسمی افتتاح و در اختیار مالکان قرار گرفت .

کد مطلب: ۹۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا رحیمی صبح امروز ( شنبه) که برای افتتاح 15 پروژه راه و شهرسازی ، از جمله افتتاح واحدهای مسکن آماده بهره برداری اردبیل به این استان سفر کرده است ،با حضور در مجتمع 210 واحدی مسکن مهر امیرساوالان کومه نمین ضمن افتتاح این مجتمع و اهداء کلید یک باب از واحدهای این مجتمع به مالک آن ، بطور همزمان 25000 واحد مسکن مهر در سراسر استان را افتتاح کرد.

معاون اول رییس جمهو همچنین قرار است تا دقایقی دیگر، مجتمع مسکن مهر فرهنگیان واقع در شهرک کوثر اردبیل را به عنوان بخشی از مجموع 25000 واحد مسکن مهر استان ، افتتاح نماید.

برای احداث این تعداد مسکن مهر در استان اردبیل بالغ بر 9000 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

بهره‌برداری رسمی از پروژه تله‌مترینگ آبرسانی اردبیل

پروژه تله مترینگ آبرسانی اردبیل از دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور معاون اول رییس جمهور به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز (شنبه ) در ادامه سفر خود به استان اردبیل ،پروژه تله مترینگ آبرسانی اردبیل را که با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال راه اندازی شده است، مورد بهره برداری قرار داد.

پروژه تله مترینگ اردبیل که به منظور کنترل متمرکز آبرسانی به شهر اردبیل از مرحله تأمین، تصفیه ، انتقال تا توزیع آب در سطح این شهراحداث شده، ضمن کنترل پروسه تأمین و توزیع آب با سیستم های مدیریتی و دوربین های نظارتی از تمام مراحل تأمین و توزیع آب شرب اردبیل نیز حفاظت و مراقبت می کند .

اجرای این پروژه از سال 90 آغاز شده و خرداد ماه 92 به بهره برداری رسیده است.

همزمان با بهره برداری از این پروژه، 37 پروژه شهری و روستایی دیگر نیز در حوزه آب با مجموع هزینه 130 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد .

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح در محور اردبیل -آستارا

امروز همچنین تقاطع غیر همسطح نمین در محوراردبیل - آستارا با حضور معاون اول رییس جمهور بطور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تقاطع غیر همسطح نمین در محور آستارا - اردبیل به طول 6510 متر و با هزینه ای بالغ بر 68 میلیارد ریال احداث شده و ضمن برطرف نمودن یکی از نقاط حادثه خیز جاده ای در استان ، سرعت و امنیت تردد در این محور را به نحو قابل توجه ای ارتقا داده و باعث کاهش هزینه های سفر و مصرف سوخت نیز خواهد شد .

محمدرضا رحیمی پس از افتتاح این پروژه با بیان اینکه اردبیل سرچشمه زلال تاریخ معاصر و فراتر از آن تاریخ 400 ساله اخیر کشورمان است، گفت: مردم ، دانشمندان ، بزرگان و علمای اردبیل همواره نقشی اساسی در عرصه دینمداری ایران داشتند و امیدواریم این خدمات بخشی از عظمت و بزرگی آنان را ارج بنهد .

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه احداث این پروژه یکی از خواسته های قدیمی مردم این منطقه بوده است که از دولت های قبل باقی مانده بود، اظهار داشت: امروز با حضور بنده در حالی این پروژه افتتاح می شود که رییس جمهور نیز بطور همزمان به استان چهار محال و بختیاری سفر کرده تا خدمات دیگر را افتتاح و در اختیار مردم قرار دهد.

‌افتتاح سالن جدید مستقبلین فرودگاه اردبیل

همچنین سالن جدید مستقبلین فرودگاه اردبیل با حضور معاون اول رییس جمهور رسماً‌ افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد .

سالن مستقبلین جدید فرودگاه اردبیل با اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد تومان در محوطه ای به مساحت 6000 متر و در متراژ2550 متر احداث شده است . عملیات اجرایی این سالن از سال 1389 آغاز شده بود .

محمدرضا رحیمی پس از افتتاح این سالن، از بخشهای مختلف آن نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار