بهره برداری از ۴۵ طرح ورزشی در دهه فجر در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس از افتتاح و بهره‌برداری از ۴۵ طرح ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۴۵ طرح ورزشی در دهه فجر در فارس

حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در پنجمین جلسه شورای عالی ورزش استان با اعلام این خبر گفت: اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها از وزارت نفت و کمک خیرین ورزشی استان تامین شده است.

استاندار فارس نیز در این جلسه، با تاکید بر اهمیت ورزش در هر جامعه‌ای، استفاده از دیپلماسی ورزشی که در بسیاری از کشورها به آن توجه می‌شود، را حائز اهمیت برشمرد و افزود: دیپلماسی ورزشی منافع زیادی برای ملت‌ها در پی دارد و می‌تواند با معرفی اخلاق، سنت‌ها و فرهنگ هر کشور در میادین قرابت و نزدیکی فرهنگ‌ها و مردم کشورها را فراهم کند.

عنایت‌اله رحیمی با تاکید بر نوسازی، بهسازی و توسعه فضاهای ورزشی در استان فارس، خواستار پیگیری موثرتر اداره کل ورزش و جوانان استان برای تکمیل ورزشگاه پنجاه هزار نفری پارس و ورزشگاه شش هزار نفری بزرگراه حسینی الهاشمی شد.

وی تکمیل ورزشگاه 50 هزار نفره پارس، را فرصتی برای حضور و مشارکت در رویدادهای ملی و بین‌المللی برای فارس برشمرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان باید برنامه مدونی را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای توسعه اماکن ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای ارائه کند تا به عنوان یک سند مصوب شده و بر اساس آن بتوانیم اعتبارات مورد نیاز را جذب کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر ضرورت وجود برنامه ریزی در امور تصریح کرد: داشتن یک برنامه ناقص بهتر از فقدان برنامه است؛ زیرا می توانیم عملکردها را ارزیابی کرده، نقاط قوت و ضعف را پیدا کنیم و به طرف بهبود شرایط حرکت کنیم.

در این جلسه همچنین با حکم وزیر ورزش و جوانان کشور، استاندار فارس به عنوان رئیس شورای عالی ورزش استان فارس منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار