جشنواره بازی در مراکز پیش‌دبستانی شهرری

شهرری (پانا) - به همت کارشناسی پیش‌دبستانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، جشنواره بازی در مراکز پیش‌دبستانی این منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره بازی در مراکز پیش‌دبستانی شهرری

در این جشنواره که به صورت پایلوت در مرکز حضرت رقیه(س)برگزارشد، معینی‌فرد معاون آموزش ابتدایی اداره و اولیای نوآموزان نیز با حضور در غرفه های بازی‌های جسمانی-حرکتی، حسی-حرکتی-کاوشی، تعقیب و گریز،بازی‌های فکری، بازی با اشیا،بازی‌های وانمودی و تقلیدی و همچنین بازی‌های نمایشی از این جشنواره بازدید کردند.

نورعلی کارشناس پیش‌دبستانی اداره در حاشیه این جشنواره با اشاره به اهمیت جایگاه بازی در رشد کودکان به خبرنگار پانا گفت:انجام یک بازی لذتبخش به زمان و مکان و ابزار خاصی نیاز ندارد و هر زمان و موقعیتی در دوره کودکی می‌تواند به سادگی به موقعیت بازی تبدیل شود.

نورعلی ادامه داد: با توجه به ضرورت فرایند بازی و تاثیر شگرفی که بازی در سالهای اولیه زندگی کودک در شکل‌گیری شخصیت او دارد، پیش‌دبستانی حضرت رقیه(س) در برنامه‌ریزی دقیق و فرآیندی این جشنواره را با هدف یک روز شاد در مدرسه و ایجاد زمینه برای ارتباط موثر در خانواده، همچنین اهمیت کار گروهی و آشنایی با ساخت اسباب بازی‌های ساده با وسایل بازیافتی برگزار کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار