جشنواره رنگین کمان دنیای کودکانه در ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مدیر اداره ناحیه یک ری آئین افتتاح جشنواره رنگین کمان دنیای کودکانه برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره رنگین کمان دنیای کودکانه در ناحیه یک ری

در این برنامه احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستانهای تهران ضمن تشکر از عوامل برگزاری جشنواره با بیان این که نیاز در تغییر محتوای آموزشی پیش‌دبستانی احساس می‌شود؛ از تشکیل کارگروهی متشکل از مربیان مجرب پیش‌دبستانی مناطق و از جمله مربیان ناحیه یک ری به جهت تدوین محتوای جدید خبرداد.

او در این‌باره گفت: باید تلاش شود با شاداب‌سازی فعالیت‌ها در مراکز پیش‌دبستانی رنگ و لعاب تازه‌ای به آن داده شود زیرا اهمیت این دوره بر کسی پوشیده نیست و برای همین آموزش و پرورش تلاش دارد با ایجاد اتاق‌های بازی در مدارس شادی و شادابی را به کودکان هدیه کند، توجه به این دوره و نیروهای مشغول به کار آن در پیشرفت آموزشی کشور نقش مهمی خواهد داشت.

در ابتدای مراسم نیز بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به تفاوت سیستم آموزشی حال حاضر در مراکز پیش‌دبستانی و اهمیت توجه به این دوره گفت: توجه به دوره پیش‌دبستانی زمینه پیشرفت و شکوفایی آینده جامعه را فراهم خواهد کرد.

نصیری با بیان این‌که مربیان پیش‌دبستانی از بهترین و برترین نیروهای آموزش و پرورش هستند ادامه داد: امروز با تغییر در برخی ساختارهای فیزیکی مثل دیوارها، لباس‌های فرم و فضاهای مختلف شادی و نشاط را در این مراکز جاری کرد.

در این برنامه محمدبیگی رئیس و عامری کارشناس مسئول اداره دوره اول ابتدایی و پیش‌دبستانی اداره کل شهرستانهای تهران، رئیس، شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، سرهنگ عامری رئیس و کارشناسان پلیس راهور منطقه 20 نیز حضور داشتند.

سپس نمایشگاه دستاوردهای مراکز پیش‌دبستانی به مدت سه روز آغاز به کار کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار