برگزاری همایش هم اندیشی مدیران و نمایندگان معلمین مدارس ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت : شورای آموزش و پرورش اسلامشهر، پویا و کاربردی در موضوعات مختلف و بر اساس قانون با موفقیت های خوب در حال فعالیت است.

کد مطلب: ۸۸۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش هم اندیشی مدیران و نمایندگان معلمین مدارس ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر

در این همایش که در سالن فجر آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد ، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن تقدیر از مدیر کل اخلاق محور اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و فرماندار جهادی اسلامشهر اظهار کرد : تبدیل سیستم حافظه محوری به مهارت محوری و آموزش چگونه زیستن و با هم زیستن به فرزندان از مهمترین اهداف آموزش و پرورش است .

او در ادامه افزود : در برنامه ویژه مدرسه که برای مدیران مدارس ابتدایی اسلامشهر همایش های توجیهی نیز برگزار شد ، اصل بر اجرای طرح تکالیف مهارت محور برای دانش آموزان بدون خستگی و ملال است .

بنار تاکید کرد : اسلامشهر دومین شهرستان پرجمعیت و از لحاظ تراکم دانش آموزی رتبه سوم در استان را دارد و برای برون رفت از این مشکلات نگاه حمایتی دستگاه های وزارتی و استانی را می طلبد که بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

در بخش دیگری از همایش مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد : شورای آموزش و پرورش اسلامشهر ، پویا و کاربردی در موضوعات مختلف و بر اساس قانون و باهمکاری مدیر و مجموعه آموزش و پرورش منطقه و کسب موفقیت های خوب در حال فعالیت است.

او در ادامه افزود : با توجه به تحولات خوب در ابعاد کمی و کیفی در آموزش و پرورش ، لیکن در اسلامشهر 101مدرسه ابتدایی ، یک هزار و دویست کلاس درس و چهل و هشت هزار دانش آموز را در حال فعالیت داریم و این آمار با استاندارد کشور و استانی قابل تطبیق نیست و باعنایت به زحمات آموزگاران محترم باید همگان تلاش کنند و تدبیری اندیشیده شود.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد : در اسلامشهر سه مولفه مهم داریم و ازاین شهر به شهر حافظان قرآن یاد می گردد که 400حافظ قرآن داریم و تعداد زیادی از این حافظان دانش آموز هستند و از سویی ما ورزشکاران قهرمانی را داریم که در بازیهای آسیایی 9ورزشکار حضور پیدا کردند و شش مدال جهانی را کسب کردند.

مرسلپور مولفه سوم را کسب رتبه های یرتر علمی توسط جوانان شهرستان دانست و خاطر نشان کرد : در بسیاری موارد میزان ورودی پذیرفته شدگان در کنکور سراسری دانشگاه هادراسلامشهر با استانهای کشور برابری دارد.

حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ،صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران وشورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر از جمله حاضرین در این همایش بودند.

/خبرنگار : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار