برگزاری همایش نظارت بالینی و درس پژوهی ویژه معلمین منطقه زبرخان

باحضور رئیس اداره تکنولوژی وگروه های آموزشی دوره اول ودوم متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی همایش نظارت بالینی،درس پژوهی وروش های فعال یاددهی-یادگیری برای معلمان منطقه زبرخان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۸۵۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مهدی میمری معاون آموزشی،آموزش و پرورش زبرخان گفت: این همایش در راستای کیفیت بخشی آموزشی و با هدف تبیین برنامه های دوره اول و دوم متوسطه، کارگاه آموزشی نظارت بالینی و درس پژوهی با حضور دکتر ظریف رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضو‌ی و دکتر قلندریان کارشناس مسئول مربوطه در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه محبی نیشابور برگزار شد.
میمری افزود: در این همایش حدود دویست نفر ازمدیران،معاونین و دبیران دوره های اول و دوم متوسطه منطقه زبرخان حضور داشتند و سخنران جلسه به تبیین نقش نظارت بالینی مدیران و سرگروههای آموزشی و همچنین اهمیت درس پژوهی پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: بحث نظارت بالینی و درس پژوهی از طرح وبرنامه های مهم مقطع متوسطه می باشد که در دبیرستانهای منطقه زبرخان در حال اجرا می باشد.
در این همایش، رئیس اداره تکنولوژی وگروه های آموزشی استان با استفاده از روش های فعال تدریس و طرح سوال از حاضرین،مطالبی را در باره موضوع این همایش بیان کرد.دکتر ظریف ضمن معرفی چند جلد کتاب برای مطالعه بیشتر شرکت کنندگان به تبیین ضرورت آموزش های ضمن و حین خدمت،ارزشیابی ونظارت و مراحل آن پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار